در مجمع کچاد چه گذشت؟/ از تقسیم سود تا برنامه‌های در دست اجرا

در مجمع عمومی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ازای هر سهم ۲۱۳ تومان سود تقسیم شد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ مجمع عمومی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد « کچاد» عصر امروز ۱۲ تیر ۰۰ در سالن تلاس برگزار شد.

حسابرس قانونی شرکت چادرملو، شرکت وانیا نیک تدبیر در مجمع این شرکت انتخاب شد.

روزنامه رسمی
روزنامه دنیای اقتصاد و جهان صنعت به عنوان روزنامه کثیرالانتشار چادرملو انتخاب شد.

تقسیم سود
در مجمع عمومی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مبلغ ۲۱۳ تومان به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

ناصر تقی زاده، مدیر عامل چادرملو در مجمع عمومی سالیانه چادرملو گفت: در ۱۲ ماهه سال ۹۹، برابر با ۶۰۳ هزار تن شمش فولادی چادرملو صادر شد. در سال ۹۹ برابر یا ۵۸ درصد از شمش فولاد را به کشور های دیگر صادر کردیم.

وی افزود: با توجه به خشکسالی، بخشی از سهمیه آب چادر ملو( که از استان اصفهان) را برای آب شرب مردم یزد اختصاص دادیم. وی افزود: چادرملو با بومی سازی قطعات توانست ۱۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته باشد.

مشکل برق چادرملو
حسین مدرس خیابانی، رئیس مجمع عمومی سالیانه چادرملو در مجمع سالیانه این شرکت گفت: استفاده از ظرفیت بورس کالا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به مشکل برق، چادرملو باید ‌به یک نیروگاه اختصاصی مجهز شود.

مدرس خیابانی گفت: باید تکنولوژی در چادرملو بومی شود تا وابستگی به خارج از کشور از بین برود و صرفه جویی ارزی انجام شود.

در مجمع کچاد چه گذشت؟/ از تقسیم سود تا برنامه‌های در دست اجرادر مجمع کچاد چه گذشت؟/ از تقسیم سود تا برنامه‌های در دست اجرا

آمار تولید سنگ آهن جهان در سال های ۲۰۲۰-۲۰۱۴

در مجمع کچاد چه گذشت؟/ از تقسیم سود تا برنامه‌های در دست اجرا

برنامه های آینده تولید سنگ آهن در ایران

بر اساس مطالعات انجام شده در طرح جامع فولاد کشور و پایش سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹ ، توسط شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک ظرفیت تولید فولاد در سند چشم انداز سال ۱۴۰۴، به مقدار ۵۵ میلیون تن در سال پیش بینی شده است. جهت تأمین سنگ آهن مصرفی و حصول به برنامە فوق، لازم است طرح های جدید توسعه و افزایش ظرفیت معادن اجراء تا تولید کنسانتره سنگ آهن به مقدار ۸۰ میلیون تن مطابق پیش بینی های انجام شده افزایش یابد.

اجرای برنامه های توسعه اکتشاف

تا کنون برای ۴۹۲ محدوده به مساحت ۱۲۰,۳۲ کیلومتر مربع درخواست پروانه اکتشاف شده و مابقی محدوده ها به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران واگذار شده است. تا کنون ۶۳ پروانه اکتشاف در مواد معدنی مختلف منجمله سنگ آهن به نام ایمیدرو و شرکتهای تابعه صادر و کار عملیات اکتشاف در محدوده های دارای پروانه درحال پیگیری بوده و ۳۰ محدوده هم در مرحله صدور پروانه است.

در مجمع کچاد چه گذشت؟/ از تقسیم سود تا برنامه‌های در دست اجرا

برنامه تولید فولاد خام در سال ۱۴۰۴ به مقدار ۵۵ میلیون تن خواهد بود. ظرفیت های ایجاد شده تا پایان سال ۱۳۹۹ به مقدار ۲,۴۲ میلیون تن و طرحهای در دست اجراء و قابل تحقق تا سال ۱۴۰۴ به مقدار ۴,۱۳ میلیون تن است و کمبودی وجود ندارد.

کد خبر 435119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =