دریانوردان خانه‌دار می‌شوند

وزیر راه گفت: مسکن دریانوردی با ظرفیت طرح ملی مسکن تامین می‌شود.

به گزارش صدای بورس، محمد اسلامی، وزیر راه در حاشیه مراسم روز دریانورد با بیان این‌که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، اتوبوس فاقد صورت وضعیت بود،‌ اظهار کرد: به دلیل ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس این حادثه دلخراش روی داد.

وی به سانحه اتوبوس سربازان معلم اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل مهم در این حادثه عدم کنترل اتوبوس توسط شرکت حمل‌ونقلی بوده است. در این حادثه نیز راننده به دلیل سرعت بالا (۱۴۹ کیلومتر بر ساعت) نتوانسته اتوبوس را کنترل کند و این حادثه تاسف‌بار اتفاق افتاد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها سازمان‌ها از به‌کارگیری اتوبوس‌های خود برای جابجایی کارکنان و برگزاری تورهای دانشجویی منع شده‌اند،‌تصریح کرد:‌ مقصر حادثه اتوبوس سربازان شرکت حمل‌ونقل است.


بیشتر بخوانید:‌


اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع واردات کامیون‌های دست دوم اروپایی و مباحث پیش آمده طی روزهای گذشته و اقدام معاون فنی گمرک در نشان دادن امضای وی،‌گفت: اقدام معاون فنی گمرک در نشان دادن امضای بنده بدون این‌که آنرا بخواند عملی غیر اخلاقی بود.

وی تاکید کرد: مباحث مربوط به واردات کامیون‌های دست دوم ۳ سال ساخت در سطح وزراست و بنده باید پاسخ وزیر راه بدهم نه یکی از معاونان گمرک.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از خانه‌دار کردن دریانوردان با استفاده از ظرفیت‌های طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: به دلیل مشغله فراوان تاکنون موفق به ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان نشده‌ام و در اولین فرصت این کار را انجام خواهم داد.

منبع:‌ تسنیم

کد خبر 434960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =