رشد ۱۲۶ درصدی فروش «غپاذر»

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، در خرداد ماه سال جاری مبلغ ۹۶۶,۹۸۶ میلیون ریال درآمد داشت که اندکی کمتر از اردیبهشت ماه است.

به گزارش صدای بورس این شرکت در اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ ۹۸۴,۱۵۷ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشته است.

مقایسه سه ماه نخست سال جاری با مدت مشابه سال قبل:

رشد ۱۲۶ درصدی فروش «غپاذر»

غپاذر در سه ماه نخست سال جاری مبلغ ۲,۵۸۳,۹۹۸ میلیون ریال درآمد داشته است که همه آن ناشی از فروش داخلی بوده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۶ درصد بیشتر شده است. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته مبلغ ۱,۱۴۰,۵۹۵ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش محصولات شناسایی کرده بود که ۱۴۵,۸۵۵ میلیون ریال آن صادراتی بوده است.

در بهار سال جاری مقدار فروش شرکت رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته که منجر به رشد درآمدی بیش از دو برابری در سال جاری شده است.

نرخ محصولات در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد قابل توجهی تا حدود دوبرابر داشته است.

انواع پنیر در سه ماه نخست سال جاری به طور میانگین ۳۰۴,۵۲۰,۴۳۸ ریال در هر تن فروخته شده در حالی که بهار سال گذشته ۱۷۶,۹۵۰,۶۰۹ ریال بوده و بیش از ۷۲ درصد رشد داشته است. نرخ کره ۶۹ درصد و نرخ محصولات پودری نیز ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مقایسه عملکرد ماهانه در بهار:

رشد ۱۲۶ درصدی فروش «غپاذر»

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در خرداد ماه سال جاری ۵۵۹۴ تن انواع محصول فروخته است که نسبت به اردیبهشت ماه ۷ درصد بیشتر شده است، این در حالی است که در اردیبهشت ماه درآمد شرکت از فروش محصولات بیشتر بوده است.

نرخ شیر، خامه، پنیر، دوغ و انواع محصولات پودری در خرداد ماه اندکی نسبت به اردیبهشت ماه بیشتر شده در حالی که نرخ ماست و کره کمتر شده است. ضمن اینکه فروش کشک در اردیبهشت ماه سبب شده تا درآمد این شرکت در اردیبهشت ماه بیشتر شود.

«غپاذر» در آخرین ماه بهار مقدار ۵۵۹۴ تن انواع محصولات لبنی به مبلغ ۹۶۷ میلیارد ریال فروخته است در حالی که در اردیبهشت ماه مقدار ۵۲۰۰ تن انواع محصولات لبنی به مبلغ ۹۸۴ میلیارد ریال فروخت.

این شرکت سال مالی ۹۹ را با تحقق ۶,۰۳۷,۷۹۹ میلیون ریال درآمد عملیاتی و شناسایی مبلغ ۲۰۳,۳۹۲ میلیون ریال سود خالص به پایان رساند که نسبت به مدت مشابه به ترتیب ۴۶ و ۸۵ درصد رشد داشته است. حال سال مالی ۱۴۰۰ را با فروش خوب آغاز کرده است به طوری که طی دو ماه نخست سال جاری مبلغ ۱,۶۱۷,۰۱۲ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته دو برابر شده است.


بیشتر بخوانید:


کد خبر 434915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =