نشستن کلانتری حاشیه‌ساز شد + عکس

مدل نشستن عیسی کلانتری و تسلیت گفتنش به خانواده‌های داغدار سوژه شد.

به گزارش صدای بورس، نحوه نشستن غیر متعارف کلانتری، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست هنگام تسلیت گفتن به خانواده درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس، سوژه کارتونی از پروانه ایزدخواست در صفحه اینستاگرامش شد.

نشستن کلانتری حاشیه‌ساز شد + عکس

کلانتری در واکنش به انتقادات: مزحرف می‌گویند /چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص نحوه نشستن خود در دیدار با خبرنگاران و خانواده قربانیان گفت: نحوه نشستن همیشگی من همینطور است!

نشستن کلانتری حاشیه‌ساز شد + عکس
عیسی کلانتری

کلانتری در ادامه و در پاسخ به واکنش‌ها، نسبت به نحوه نشستن خود در مواجهه با خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها، بیان داشت: شما با خبرنگاران صحبت کنید، شیطنت کردند. بنده، ساعت یک ربع مانده به یک صبح، وقتی این‌ها خسته و کوفته در لابی هتل نشسته و نهار و شام هم نخورده بودند، من آن وقت شب از بیمارستان آمدم. من خودم می‌خواستم به منطقه بروم و وقتی شنیدم تصادف شده، نرفتم.

خبرنگار به کلانتری متذکر شد که از یک دولتمرد انتظار می‌رود ادب و احترام را در نحوه مواجهه با مردم رعایت کند و انتظار داریم او عذرخواهی کند. اما کلانتری گفت: با استاندار، رئیس بهداشت و درمان استان، آقای کولیوند(اورژانس) هماهنگ کردیم که بیمارستان آماده باشد. ساعت ۱۲ و نیم، بستری شدن همه بیماران که تمام شد، من به هتل رفتم که سری به این‌ها بزنم. دیدم نه نهار خوردند، نه شام. گفتم که غذا بخورید، بعدا صحبت می‌کنیم. این‌ حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

کد خبر 434779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =