انتشار اوراق تبعی یکساله برای سهامداران هلدینگ تاسیکو/ افزایش ۴۵ درصدی سود شرکت لطیف در بودجه سال ۱۴۰۰

پس از عرضه سهام شرکت لطیف، سهام شرکت حریر هم وارد بورس می‌شود و تمام این اقدامات در راستای حمایت از سهام ۴۰ میلیون مالک و سهامدار مرتبط با نماد شستاست.

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ عرضه اولیه نماد لطیف در بازار دوم فرابورس ایران فردا چهارشنبه ۲ تیرماه انجام خواهد شد. شرکت لطیف از زیرمجموعه‌های هلدینگ تاسیکو است که اقدامات فراوانی را برای جذب سهامداران خرد انجام داده است.

مونا ابروفراخ، مدیرعامل شرکت تاسیکو با اشاره به اینکه هلدینگ تاسیکو تنها هلدینگ سلولزی کشور است که زیر نظر هلدینگ تاپیکو و شستا فعالیت می‌کند،گفت: از جمله برنامه‌ها و اهداف تحقیق و توسعه هلدینگ، فعالیت در حوزه‌های کاغذ بسته‌بندی و تیشو است.

وی افزود: هلدینگ تاسیکو ۶ شرکت فعال مستقیم و ۲ شرکت غیرمدیریتی دارد که به صورت سهام عمده در آن فعالیت می‌کنند. این هلدینگ در سال گذشته نماد خزر کاسپین و امسال هم شرکت لطیف را به بازار سرمایه عرضه کرد. مقرر شده پس از عرضه سهام شرکت لطیف، سهام شرکت حریر هم وارد بورس شود و تمام این اقدامات در راستای حمایت از سهام ۴۰ میلیون مالک و سهامدار مرتبط با نماد شستاست.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل شرکت تاسیکو تصریح‌کرد: تصمیم داریم تا با عرضه سهام هلدینگ تاسیکو در بورس به نوعی شفافیت را سرلوحه امور شرکت قرار دهیم.

ابروفراخ افزود:با دستور رضوانی‌فر، مدیر عامل شستا انتشار اوراق تبعی یکساله برای سهامداران هلدینگ تاسیکو انجام شد و فکر می‌کنم وقوع این اتفاق به سهامداران خرد تاسیکو کمک ویژه‌ای کند.

وی با بیان اینکه به خریداران بزرگ سهام هلدینگ تاسیکو ضمانت‌های لازم و کافی را می‌دهیم، گفت: وقتی شرکت‌ها وارد بازار سرمایه می‌شوند از راههای مختلف اطلاعات خود را افشا می‌کنند تا با افشای صورت‌های مالی، هزینه‌ها و درآمدهای هلدینگ شفاف و خیال سهامداران از بابت شفافیت مالی در هلدینگ راحت شود.

ابروفراخ تاکیدکرد: اگر سهامداران هلدینگ تاسیکو،سود عملیاتی، سود خالص و ناخالص شرکت لطیف را در بودجه سال ۱۴۰۰ بررسی کنند متوجه خواهند شد که این شرکت حدود ۴۵ درصد افزایش سرمایه داشته است.

مدیرعامل شرکت تاسیکو تاکید کرد: جهش تولید در ۵ سال گذشته، نشان از برداشتن گام بزرگ هلدینگ است و هدف نخست، ایجاد ثبات در شرایط موجود و توسعه هر چه بیشتر برای حفظ ارزش‌ها و دارایی‌های سهامداران است.

همراهان صدای بورس، شما می توانید نظرات خود را درباره هلدینگ تاسیکو و عرضه اولیه لطیف را به صورت کامنت ذیل همین مطلب بنویسد.

کد خبر 434590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =