لحظه به لحظه با بازار ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ بازار با فشار فروش همراه شده و عمده نمادهای شاخص‌ساز منفی هستند. شاخص کل بورس با دو هزار واحد منفی و ۰٫۲۴ درصد افت در محدوه یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ بازار با فشار فروش همراه شده و عمده نمادهای شاخص‌ساز منفی هستند. شاخص کل بورس با دو هزار واحد منفی و ۰٫۲۴ درصد افت در محدوه یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۴۳ واحد منفی و ۰٫۴ درصد افت در کانال ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت.

لحظه به لحظه با بازار ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

حجم معاملات در نیم ساعت ابتدایی به ۸۰۲ میلیون برگه سهم رسید و ارزش معاملات هم ۵۰۳ میلیارد تومان بود. همچنین امروز نمادهای معاملاتی«وبملت» و «وتجارت» بازگشایی شدند.

نمادهای موثر بر شاخص کل بورس امروز «فملی»، «فولاد» و «شپنا» با تاثیر منفی هستند و «شستا» امروز با تاثیر مثبت در شاخص کل حضور دارد. بیشترین تراکنش هم برای «ولکار»، «شستا» و «خودرو» ثبت شده است.

بیشترین حجم معاملات هم تا این لحظه برای «خودرو»، «خساپا» و «شستا» ثبت شد و تاثیرگذارترین گروه‌های صنعتی هم چندرشته‌ای صنعتی، خودرو و فرآورده‌های نفتی هستند.

روز چهارشنبه دوم تیر ۱۴۰۰، عرضه اولیه محصولات کاغذی لطیف با نماد «ولطیف» در بازار فرابورس انجام می‌شود.

ساعت ۹:۴۰

فلزات اساسی همسو با دیگر گروه ها نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. فولاد، فملی، ذوب و فروی منفی و متعادل اند. در این میان فجر، فرآور، فوکا نیز مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. فتوسا نماد مورد توجه گروه است.

ساعت ۹:۵۴

در این دقایق خساپا رشد تقاضا را تجربه میکند.

ساعت ۹:۵۷

دست برتر خریداران معاملات فملی را به مدار مثبت کشاند.

ساعت ۱۰:۱۱


وتجارت و وبملت با افزایش قیمت بازگشایی شدند.

ساعت ۱۰:۱۳


رمپنا تک نماد مثبت و متعادل خدمات فنی و مهندسی هاست.

ساعت ۱۰:۲۷

مخابراتی ها نیز یکپارچه منفی با افت قیمت داد و ستد می شوند.
 

ساعت ۱۱:۰۹

قندی ها نیز امروز یکپارچه منفی با افت قیمت همراه اند. با این حال قزوین و قهکمت بدون دامنه و پر عرضه داد و ستد می شوند.

ساعت ۱۲:۳۰

حقوقی‌ها امروز حدود ۱۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۴درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فرآورده‌های نفتی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «مخابرات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «وپاسار» و «میدکو» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «نوری»، «فتوسا» و «فملی» معطوف بود.
مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود ۳۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی نوری با برتری حدود ۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۷۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 434492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =