انتظار بازاری خنثی در دولت جدید / پیش بینی بازار امروز (۲۹ خرداد۰۰)

در دوره های قبلی ریاست جمهوری روز بعد از انتخابات بازار مثبت بود. بنابراین احتمال این که در نیمه اول بازار با منفی بودن بازار و در نیمه دوم با مثبت بودن بازار موجه باشیم وجود دارد.

صدای بورس- مژده ابراهیمی؛ احتمال می رود در دولت جدید روند بازار خنثی باشد؛ یعنی نه رشد خواهد کرد و نه ریزش چندانی خواهد داشت.

سهیلا نقی پور، مدیرمعاملات شرکت کارگزاری بانک صادرات در گفت و گو با صدای بورس گفت: انتخابات در حال حاضر به عنوان مهم‌ترین عامل اثرگذار در اقتصاد کشور است. به نظر می رسد همچنان تاثیر آن در بورس دیده نشده و تاثیری بر بازار نداشت و واکنش هایی نسبت به آن نشان نمی‌دهد. همچنین بورس همچنان در اصلاح به‌سر می‌برد.
وی افزود: در واقع اتفاقی باید رخ دهد تا افزایش ضریب نفوذ بازارسرمایه میان مردم بیشتر شود. البته توجه به مذاکرات برجامی نیز می تواند در روند بازار امروز و تاثیرات برجام بر تغییرات نرخ دلار موثر باشد و به نظر می رسد دلار در نقطه ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان به تعادل برسد.
نقی پور بیان کرد: احتمال می رود تا اعلام نتایج سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران روند بازار در این مدت خنثی باشد؛ به عبارتی نه رشد خواهد کرد و نه ریزش چندانی خواهد داشت.
مدیر معاملات کارگزاری بانک صادرات تصریح کرد: در دوره های قبلی ریاست جمهوری روز بعد از انتخابات بازار مثبت بود. بنابراین احتمال این که در نیمه اول بازار با منفی بودن بازار و در نیمه دوم با مثبت بودن بازار مواجه باشیم، وجود دارد.

کد خبر 434393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =