صدرنشینی «واسطه‌گری مالی یکم»

در هفته منتهی به ۲۴ خرداد ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس در ابتدا روند صعودی در پیش گرفت ولی هفته را با روند نزولی به اتمام رساند. شاخص کل بورس در این هفته از ۱,۱۵۷ هزار واحد، با ۷ هزار واحد کاهش، به ۱,۱۵۰ هزار واحد رسید.

در هفته منتهی به ۲۴ خرداد ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «پالایشی یکم» و «آوای معیار» به ترتیب با کسب ۳.۵۶، ۲.۷۶ و ۱.۴۷ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.
در هفته گذشته ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱۱,۸۴۵ میلیارد ریال بود که صندوق‌های درآمد ثابت با ۱۴,۳۳۶ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های سهامی خالص خروج ۶۶۹ هزار میلیارد ریال و صندوق‌های مختلط خالص خروج ۸۰ میلیارد ریال را تجربه کردند.
نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۴ میلیون و ۳۵۴ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۳ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، ۳۹ درصد اوراق بدهی و ۲۶ درصد در سهام مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صدرنشینی «واسطه‌گری مالی یکم»

کد خبر 434347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =