روابط عمومی فولاد هرمزگان موفق به دریافت جایزه شد

مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران برگزار و جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات به روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب اهدا شد.

به گزارش صدای بورس، رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب درخصوص دریافت این نشان اظهار کرد: فولاد هرمزگان از اواخر سال ۹۸ که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، اقدامات قابل توجهی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داد. خرید تجهیزات پزشکی و اهدای آن به بیمارستانهای استان هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان بیمارستانهای استان هرمزگان و در کنار آن به برخی استانهای همجوار نیز در بخش برون سازمانی کمک رسانی کرد.


بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه شامل کدام شرکت‌های بورسی شد؟


وی افزود: تهیه اقلام پزشکی همچون ماسک، مایع ضدعفونی کننده و الکل و ... نیز برای این سازمانها انجام شد. همچنین برای مجموعه پرسنل شرکت فولاد هرمزگان نیز در ابتدای شیوع کرونا اقداماتی صورت گرفت که از جمله مهمترین آنها می‌توان به شیفت بندی برای انجام فعالیت در بخش‌های مختلف شرکت اشاره کرد که تا به امروز نیز ادامه یافته است. همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه ای نیز بودند همگی مرخصی های بلند مدت به همراه حقوق و مزایای کامل را دریافت کرده اند.

صفریان ادامه داد: افرایش ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین راه اندازی سامانه مختص پرسنل شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت حضور این افراد در شرکت و دیگر بخشها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مجموعه بوده است. در حوزه فعالیتهای رسانه ای سمعی و بصری نیز اقدامات خوبی توسط مجموعه روابط عمومی فولاد هرمزگان انجام شده است؛ ساخت انیمیشن آموزشی برای پرسنل و خانواده های آنها در حوزه تبلیغات صورت گرفته است. در بخش انتشارات نیز ویژه نامه های خاصی برای همکاران در مجموعه فولاد تهیه شد تا در مجموع این فعالیت از سوی هیات نظارت در این جشنواره مورد بررسی و تایید قرار گرفت و منجر به دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات شد.

منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان

کد خبر 434196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =