۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
دلار پایین رفت

دلار نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و عقب نشینی کرد.

به گزارش صدای بورس، فیلیپ وی، استراتژیست ارشد ارزی در بانک دی بی اس گفت: مساله مهم پیش روی بازار ارز این است که بانک های مرکزی به ویژه فدرال رزرو تا چه زمانی می خواهند به رویه فعلی ادامه دهند.

آن طور که از برخی گمانه زنی ها می توانیم برداشت کنیم این است که به زودی شاهد تغییر ریل سیاست گذاری خواهیم بود. ژانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هم تلویحا از افزایش نرخ بهره حمایت کرده چرا که معتقد است این کار به تقویت رشد اقتصادی کمک خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:
ضرورت توجه به بازارهای رقیب


شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۵۰۵ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۳ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۱۰۹.۶۷۸ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۷ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۹۸ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۱ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۴۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۹ درصد بالا رفت و با ورود به کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱ دلار رسید.

کد خبر 434138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =