راهکار شما در مقابله با تورم، عدالت، رکود، مقابله با فساد, یارانه‌ها و اشتغال چیست؟

بر خلاف تاکید قانون اساسی، ما روز به روز مردم را از میدان خارج کرده ایم.

به گزارش صدای بورس؛ "دغدغه‌های مردم" موضوع سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. در این مناظره قاضی زاده هاشمی به این پرسش پاسخ داد؛ راهکار شما در مقابله با تورم، عدالت، رکود، مقابله با فساد, یارانه‌ها و اشتغال چیست؟

قاضی‌زاده هاشمی: منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نخستین فردی بود که طبق قرعه کشی هفت دقیقه خود را آغاز کرد. قاضی زاده در ابتدا اظهار کرد: امروز در پنجره‌ طلایی هستیم، ولی عقب افتادیم. دچار قفل و انسداد شده‌ایم. کلان‌روندها و موضوعات اساسی هنوز حل و فصل نشده، در مناظرات قبلی دوره‌های گذشته همین مشکلاتی را که الان ذکر می‌کنیم را بیان می‌کردند، چه بسا سطح دغدغه‌ها نیز افت کرده است. قبلا درباره‌ مفاهیم بلندی مثل آزادی نیز بحث می‌شد.

وی ادامه داد: لازم است مشکلات مردم ریشه یابی شود؛ نرخ بیکاری در حال افزایش است. منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است؛ مردم این را از چشم مدیریت ناکارآمد مسئولان می‌بینند. اگر نگاه کنیم می بینیم که در برخی تعاریف افت کردیم که این موضوع باعث بی اعتمادی به دولت ها شده است که این موضوع را در مسئله کرونا به وضوح مشاهده می کنیم. در موضوع گرانی بنزین کسی حاضر نشد موضوع را گردن بگیرد و در نهایت مقام معظم رهبری پا به میدان گذاشتند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: خطاب به مسئولین مروبط به خصوص آقای روحانی عرض می‌کنم شما از دفتر خود خارج شوید، بنده حاضرم هم در موضوع کرونا و هم در تمام موضوعات با شما گفت‌وگو کنم. ساز وکار و طرز تفکر مدیران کشور باید تغییر کند. پیش بینی کرده ایم که دولت را به مردم واگذار کنیم و اختیار عزل و نصب مدیران را مدیران واگذار خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به مسئله اصلی کشور، مطرح کرد: مسئله اصلی کشور، نظام دیوان سالار کشور است که ۷۰-۸۰ سال است که تغییر نکرده و باعث ضعیف شدن مردم شده است. بر خلاف تاکید قانون اساسی، ما روز به روز مردم را از میدان خارج کرده ایم.

کد خبر 434110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =