قاضی‌زاده هاشمی: ساحت علم را نباید محصور کنیم

قاضی‌زاده هاشمی:برای فرار از پاسخگویی نهادهایی درست شده که وزرا مصوباتی که مدنظر دارند را به تصویب می رسانند تا مسئولیت آنها بر گردن کسی نباشد.

به گزارش صدای بورس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دومین مناظره اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما در نظام اداری کشور داریم، نحوه تقسیم وظایف است که نهادها، وزارتخانه ها و شوراهایی را شامل می شود که به صورت همزمان یک هدف را دنبال می کنند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: یکی از مشکلات نظام اداری نحوه تقسیم وظایف است. ما ۳۸ سازمان فعال در حوزه فرهنگی داریم که همین وضع در حوزه‌های دیگر هم وجود دارد. ما باید بازطراحی جدیدی برای حکمرانی دولت انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:

ابلاغ موارد اصلاحی و الحاقی قانون صدور چک


نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای فرار از پاسخگویی نهادهایی درست شده که وزرا مصوباتی که مدنظر دارند را به تصویب می رسانند تا مسئولیت آنها بر گردن کسی نباشد. مدلی در این خصوص تنظیم کردیم که اعتماد ساز است و در اختیار استانداران و فرمانداران قرار می گیرد و در آن دولت پنج فرماندهی پیدا خواهد کرد و هر فرمانده دبیر شورایعالی مربوط خواهد بود.

قاضی زاده در پایان در پاسخ به صحبت هایی که در خصوص علم روحانیت در مناظره اول مطرح شد گفت: مباحثی در مورد سواد و علم روحانیت در این جلسه باز تکرار شد؛ دانشمندان بزرگی در اقتصاد و علوم انسانی داریم. ساحت علم را نباید محصور کنیم؛ علم باید جامع و بسیط باشد. من خودم نزد روحانیت تلمذ می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 434020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =