نامزدهای انتخابات پیش از آغاز دومین مناظره چه گفتند؟

نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ورود به محل برگزاری دومین مناظره، درباره رویکرد ‌امروز خود توضیح دادند.

به گزارش صدای بورس؛ دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در حالی تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود که نامزدها پیش از ورود به محل مناظره درباره رویکرد خود در دومین مناظره پاسخ دادند.

دوستان مناظره نخست را به بیراهه سوق دادند

علیرضا زاکانی در پاسخ به این سوال که آیا در مناظره دوم روش شما نسبت به مناظره اول متفاوت است و آیا این قول را به مردم می‌دهید که در مناظره شاهد افترا، تخریب و بداخلاقی نباشند، گفت: ما در مناظره اول فکر می‌کردیم باید ناظر به برنامه‌ها صحبت کنیم و موارد دقیقی را ذکر کنیم اما متوجه شدیم دوستان عزیزمان بنا دارند از ابتدا با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به سمت بیراهه‌ سوق دهند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدوارم امروز شاهد چنین شرایطی نباشیم و به وضعیت مطلوب در بررسی موضوعات و برنامه‌ها و توجه به آنچه که جامعه نیاز دارد که پاسخ معتبر آن را بگیرد، برسیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز موضوع مناظره، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی است. به مردم عزیزمان قول می‌دهم در سال اول دولت اقدام و اصلاح، ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و قول می‌دهم در دو سال اول و بعد از دو سال اول، کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی‌پولی نکشد.

زاکانی ادامه داد: به مردم قول می‌دهم که در این ایام مسیری را دنبال کنم که ماحصل آن با یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانه حمایتی برای محرومین و زوج‌های جوان، علاوه بر تکالیف یک میلیون واحد در سال، امکان را فراهم کنم که مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان یک کالای ویژه‌ای که اکثریت درآمدها آنها را به خود اختصاص می‌دهد، برداشته شود و نهایتا اگر کاری برای آنها پیدا نشد ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به آنها بدهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: من قول می‌دهم شرایط را به سمتی ببرم که در نتیجه آن اطمینان خاطری در کشور ایجاد شود و از این جنگ و جدل‌ها و مشکلات و شرایطی که اکنون هست، پرهیز کنیم.

زاکانی تصریح کرد: در عرصه سیاسی هم وعده ما این است که مردم را ناظر بر خود دانسته و با نهادینه‌سازی اعتراض آنها علیه پلشتی‌ها و زشتی‌ها شرایطی را فراهم آورم که اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی محقق شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وعده ما اصل ۸، ۱۰، ۲۱، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰، ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی است.

شنیدم قرار است یک دوپینگ پنج دقیقه ای به کاندیدای خاص داده شود

محسن مهرعلیزاده دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم پیش از ورود به محل مناظرات در پاسخ به این سوال که رویکرد شما در مناظره دوم چگونه خواهد بود، گفت: روش من همان روش مناظره اول خواهد بود که با رعایت همه شئون، موارد را بررسی و برای روشن شدن اذهان مردم اقدام کنیم.

وی درباره شایعاتی مبنی بر ارائه وقت اضافه به برخی کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: براساس شایعاتی که شنیدم قرار است یک دوپینگ پنج دقیقه ای به کاندیدای خاص داده شود که امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

منبع: ایرنا

کد خبر 434004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =