ایران ۳ -  ایتالیا ۱

تیم ملی والیبال ایران امشب و با اقتدار تیم ملی ایتالیا را برد.

به گزارش صدای بورس، تیم ملی ایران امشب عرصه را بر بازیکنان ایتالیا تنگ کرد و در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر یک برد.

ست نخست؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی برای بازی دوم این هفته، ترکیبی متفاوت از دیروز را به زمین فرستاد.سعید معروف، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، امیر حسین اسفندیاری، علی اصغر مجرد، آرمان صالحی (لیبرو). ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه. ایرانی ها از همان اول با سرویس، دریافت وحمله ایتالیای مغرور را جا گذاشتند، اما اشتباهاتشان کار دستشان داد و اختلاف ۱۴-۱۳ به یک امتیاز رسید، در امتیاز ۱۶-۱۴ اختلاف دو تایی شد و از امتیاز ۲۰-۲۰ برابر پیش رفتند تا در نهایت ایران با امتیاز ۲۶-۲۴ برنده شد.

ست دوم؛ ۲۹ بر ۲۷ به سود ایران
ست دوم را ایرانی ها خوب شروع کردند، اما دریافت های بد ایرانی ها و سرویس های خوب ایتالیایی ها، میزبان را یک امتیاز جلو انداخت که شاگردان آلکنو با پوئن سرویس اختلاف امتیاز را به ۲ رساندند، اما باز هم اشتباهات بلای جان ایران شد و در نهایت ۸-۷ ایتالیا را جلو انداخت.در این ست دو تیم میلیمتری در تعقیب و گریز هم بودند و ۱۶-۱۵ ایتالیا پیش افتاد. نتیجه بازی پایاپای برد ایران با امتیاز ۲۹- ۲۷ بود.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایتالیا
ست سوم برای ایران بعداز برد دو ست قبلی، سرنوشت ساز شد. ایتالیایی ها اما بهتر از ایران کار کردند و با سرویس و دریافت بهتر از شاگردان آلکنو بودند و ۸-۵ هم جلو افتادند. اشتباهات ایرانی ها ، اختلاف امتیاز با ایتالیا را ۴ امتیازی کرد، ایرانی ها به آب و آتش زدند و اختلاف را ۱۲-۱۴ کردند و اما در امتیاز ۱۶-۱۳اختلاف۳ تایی کرد. اما ایتالیا ۲۱-۱۵ با سرویس های بی نقص و پاس های سرعتی ، اشتباهات دریافت کنندگان و ضعف دفاع روی تور امتیاز ۲۳- ۱۸ را به نام خودش زد. در این ست، میثم صالحی، پوریا فیاضی، بردیا سعادت، رضا عابدینی و محمد طاهر وادی به زمین آمدند،اما این هم کار ساز نشد تا ست سوم ۲۵-۲۱ به سود ایتالیا تمام شود.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران
با شروع ست چهارم تیم ایران با همان ترکیب سه ست قبلی به زمین آمد و از همان اول برتری اش را به حریف دیکته کرد، هر چند تا امتیاز ۲-۲ برابر بودند، اما ایران ۴-۲ جلو افتاد و تا امتیاز ۸-۵ اجازه نداد ایتالیا نزدیک شود. ایران با اینکه در امتیاز ۱۶-۱۱ خیالش کمی راحت شده بود اما باز هم اشتباهات زیاد در دریافت بلای جانش شد و ایتالیا ۱۸-۱۶ اختلافش را کم کرد اما در نهایت ۲۵-۲۲ صابر کاظمی کار را برای ایران تمام کرد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 433874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =