۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

قاضی‌زاده هاشمی اعلام‌کرد:

اقتصاد کشور صد درصد دولتی است

حرکت به سمت ایجاد بخش خصوصی و تعاونی در کشور
اقتصاد کشور صد درصد دولتی است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کشور اقتصاد صد درصد دولتی داریم چراکه صدور مجوز، تعیین قیمت، تامین منابع، اجازه فروش و صادرات و نحوه بکارگیری نیروی انسانی همه در دست دولت است.

به گزارش صدای بورس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز اظهار کرد: در نظام اسلامی که عدالت و رشد انسان‌ها معیار است، وقتی از رشد اقتصادی ۸ درصدی صحبت می‌کنیم، باید همه خانواده‌های ایرانی بتوانند ۸ درصد ارزش افزوده ایجاد کنند.

طبق برنامه باید یک رشد همه جانبه در میانگین‌های اقتصادی داشته باشیم. وقتی می‌گوییم اقتصاد مردمی، منظور این است که تمام مردم فعال اقتصادی باشند، ارزش افزوده ایجاد کنند و شغل مولدی داشته باشند که توان تامین امکانات معیشتی آن‌ها را داشته باشد.

اقتصاد مردمی از نظر بنده بدین معناست که افراد جامعه، توانایی پرداخت مالیات و هزینه‌های عمومی که استفاده می‌کنند و نیز توانایی مشارکت خیرانه را هم داشته باشند و به عنوان یک فعال فرهنگی و اجتماعی در جامعه مشارکت داشته باشند.

در کشور اقتصاد صد درصد دولتی داریم چراکه صدور مجوز، تعیین قیمت، تامین منابع و اجازه فروش و صادرات و نحوه بکارگیری نیروی انسانی دست دولت است.

باید حرکت به سمت ایجاد بخش خصوصی و تعاونی داشته باشیم در این راستا، عملا حاکمیت دولت را حفظ می کنیم اما فعال را فعال قابل قبول در عرصه اقتصادی می کنیم و به کسی که اهلیت دارد اجازه فعالیت اقتصادی می دهیم.

منبع:رادیو اقتصاد

کد خبر 433754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =