۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
دلار عقب نشینی کرد

متوسط بازدهی دلار برای دومین ماه متوالی منفی ماند.

به گزارش صدای بورس، تحرکات سیاست گذاران بازارهای پولی و مالی برای بازگشت هر چه سریع تر آرامش به معاملات آغاز شده است.

در چین، نهادهای قانون گذار از کاهش حجم مداخلات خود در بازار ارز خبر داده و اعلام کرده اند که قرار نیست سیاست های فعلی ارزی بیش از این حد تغییری کند. در انگلیس نیز بانک مرکزی این کشور اعلام کرد به احتمال زیاد و تا پیش از پایان نیمه نخست سال آینده، نرخ بهره افزایش پیدا خواهد کرد که در صورت تحقق، نخستین افزایش نرخ بهره از زمان آغاز کرونا خواهد بود.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۹ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۸۹.۸۲۵ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۲ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی صندوق توسعه هوش مصنوعی


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۱ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۴۲۰ دلار مبادله شد. یورو ۰.۲۹ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۲۲ به ۱.۲۲۰ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۳۳ درصد کاهش به ۱۰۹.۴۸۳ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۲ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۹۲ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 433748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =