هر گونه فعالیت برای استخراج ارزهای دیجیتال غیر قانونی است

رئیس جمهور گفت: هر گونه فعالیت برای استخراج ارزهای دیجیتال حتی از سوی کسانی که مجوز دارند، غیرقانونی است تا مشکلی در تامین برق مردم پیش نیاید.

به گزارش صدای بورس، حسن روحانی، رئیس جمهور احقاق حقوق مردم با رفع تحریم‌ها را وظیفه بسیار مهم دیگر دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان ما بسیار قاطع، متین و حساب شده در وین مذاکره می‌کنند و پیشرفت آنها قابل ملاحظه است. اصولی هم که مقام معظم رهبری به عنوان سیاست‌های کلی مطرح فرمودند همیشه مدنظر ما و مذاکره کنندگان در وین است.


بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات سایپا در ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ +جدول


روحانی تلاش‌های دولت در زمینه توافق برجام را به سه بخش ایجاد، ابقا و احیای برجام تقسیم کرد و گفت: برجام از توافقات بسیار مهم بین‌المللی و یک چارچوب بسیار مهم برای همکاری، تعامل و امنیت کشورمان، منطقه و جهان است و همه این را به خوبی قبول دارند. افتخار می‌کنم که دولت دوازدهم به عهدی که به مردم داشته وفا کرده و امروز همه چیز برای توافق آماده است.

رئیس جمهور مهارکرونا و واکسیناسیون سراسری را نیز از دیگر برنامه‌های دولت در روزهای پایانی فعالیت خود عنوان کرد و افزود: در کرونا هم شرایط ما در خرداد و تیر عوض می‌شود و با واکسیناسیونی که انجام می‌گیرد آرامش کاملی انشاءالله در مساله کرونا برقرار خواهد شد و موضوع دیگر هم طرح‌های نیمه تمامی است که باید تکمیل کنیم و خوشحالم اعلام کنم که دولت در این زمینه نیز به وعده‌های خود عمل کرده است.

روحانی در ادامه با تشکر از وزیر نیرو بابت عذرخواهی از مردم برای قطعی‌های برق اظهار داشت: نیروگاه اتمی ما وارد مدار شده و به زودی به حداکثر ظرفیت می‌رسد و نیروگاه‌های درحال تعمیر نیز سریع‌تر به مدار باز خواهند گشت تا مشکل قطعی برق برطرف شود. برای کمک به حل این مشکل از امروز تا پایان تابستان هر گونه فعالیت برای استخراج ارز دیجیتال حتی از سوی کسانی که مجوز دارند، غیرقانونی است تا مشکلی در تامین برق مردم پیش نیاید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

کد خبر 433509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =