تقسیم سود هزار و ۵۷ ریالی سود برای هر سهم

تقسیم سود هزار و ۵۷ ریالی در مجمع شرکت داروسازی اسوه تصویب شد.

به گزارش صدای بورس؛  مجمع  عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اسوه  امروز برگزار و  در مجموع ۸۰ میلیارد ریال سود تقسیمی از محل سود انباشته نهایی شد ضمن آنکه مقرر شد مابقی برای طرح‌های توسعه‌ای شرکت هزینه شود.

مهدی بخشایش در ساعت ابتدای مجمع گزارشی از عملکرد شرکت به شرح زیر ارائه داد:
تقویت بخش تحقیق و توسعه سبد محصولات شرکت بطور کامــــل متحول شده و این شرکت قادر است نرخ مناسب رشد و بازدهی را درمیان صنایع مشابه تجربه کند. مشروح این گزارش دربندهای گزارش عملکرد و مالی آورده شده است .

وی افزود: همچنین اهداف شرکت شامل فروش مقداری و ریالی ، جذب منابع مالی مورد نیاز ،تحقق EPS پیش بینی شده در بودجه ، افزایش کیفیت محصول و کارایی پرسنل ، کاهش ضایعات و اجرای طرح و توسعه ، افزایش فضاهای تولید از دستاوردهای مهم در سال مورد نظر است.
مدیر عامل شرکت اسوه در بخش دیگری از سخنان خود به شمارش ریسک‌های شرکت پرداخت و گفت: تورم، ریسک ناشی از نوسان‌های نرخ ارز، تورم، عوامل بین‌الملی ریسک تغییرات قوانین و مقررات  حاکم بر محیط تجاری شرکت و تخصص نیافتن افزایش قیمت از سوی سازمان غذا و دارو است.

در مجمع عمومی سالیانه شرکت داروسازی اسوه تقسیم سود هزار و ۵۷ ریالی  تصویب و مقرر شد مابقی برای طرح‌های توسعه‌ای شرکت هزینه شود.


در تصویر زیر جدول نقدشوندگی سهام  شرکت در 3 سال گذشته آمده است.

کد خبر 433470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =