باز تولید یک محصول انحصاری در خاورمیانه

شرکت سیمان تهران پس از یک توقف چند ساله، بار دیگر موفق به تولید سیمان حفاری چاه نفت شد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ تولید سیمان حفاری چاه نفت در صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد و تولید آن پروسه  چرخه استخراج نفت را تسریع می‌بخشد. امروز با حضور حضور یحیی آل اسحاق عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران تولید سیمان حفاری چاه نفت در شرکت سیمان تهران بعد از توقف چند ساله از سرگیری شد.

سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت سیمان تهران با بیان این خبر به صدای بورس گفت: سیمان حفاری تولید شده در این شرکت به واسطه نوع روش تولید، دارای کیفیت منحصر به فردی است.

امکان تولید  رده های مختلف سیمان حفاری چاه نفت

این مدیرعامل سیمانی با اشاره به امکان تولید رده های مختلف سیمان حفاری چاه نفت (A, B, D, E, G) در این شرکت افزود: به لطف الهی و با همت والای کارکنان پرتلاش این شرکت و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و پاسخ به تقاضای بازار داخلی و قطع واردات و با نگاه به توسعه صادرات، شرکت سیمان تهران بعد از یک توقف چند ساله بار دیگر موفق به بازتولید سیمان حفاری چاه نفت شد.

سیمان کلاس E

وی افزود: سیمان کلاس E از مجموعه سیمان حفاری که مختص اکتشافات نفتی در عمق و فشار بالاست در حال حاضر به عنوان یک محصول انحصاری در خاورمیانه، تنها در شرکت سیمان تهران تولید می‌شود و سیمان تهران، تنها شرکت در ایران است که اکنون موفق شده با توان فنی کارکنانش، سیمان کلاس E را برای چاه‌های نفتی تا عمق 14 هزار فوت(4267 متر)، مجددا تولید کند.

همراهی با صنعت نفت

حسینی در ادامه بیان کرد: گذر از مشکلات موجود، نیازمند همراهی و همگامی تمامی عوامل تاثیرگذار بر تولید است. صنعت نفت ایران، یک صنعت استراتژیک است و حمایت و همراهی با این صنعت در مسیر حفظ و ارتقا تولید نفت، یک حرکت ملی است. از این رو شرکت سیمان تهران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید، خود را موظف به همراهی با سایر صنایع و مراکز تولیدی می داند.

سوددهی و ارتقا کیفیت

مدیرعامل سیمان تهران در ارتباط با سوددهی این شرکت به تلاش ارزشمند پرسنل این شرکت در تولید مجدد این محصول اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز همچون سال گذشته شاهد موفقیت های قابل توجهی در تولید و ارتقا کیفیت محصولات در این شرکت باشیم.

در حال حاضر، تمامی محصولات حفاری این شرکت بر اساس استاندارد API (موسسه تحقیقات نفت آمریکا) تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالا در بسیاری از پروژه های صنعت نفت ایران مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر آن از خریداران بین المللی قابل توجهی نیز برخوردار است.

کد خبر 433433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =