خرداد همچنان قرمز است

امروز شاخص کل بورس تهران ۱۲ هزار واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۵۲ واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، سومین روز از خرداد ماه، مطابق آنچه انتظار می‌رفت با ریزش شاخص همراه بود. در پایان ساعت کاری بازار سرمایه امروز، شاخص کل، سقوطی ۱۲ هزار و ۱۸۹ واحدی را پشت سر گذاشت و با ۱.۱ درصد کاهش به یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۵۲ واحد رسید. دیگر شاخص‌ها مانند شاخص هم‌وزن و شاخص آزاد شناور نیز به دنبال شاخص کل افت کردند.

تعداد معاملات نسبت به دیروز افزایش داشت و رقم ۳۵۳ هزار و ۷۱۹ را ثبت کرد اما ارزش معاملات کاهش یافت و به میزان ۲۸ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال رسید.

۵ نماد وبملت، وتجارت، پارسان،‌ شتران، و وبصادر تاثیرگذارترین نمادهای امروز بودند که از این میان فقط نماد شتران سبز بود.

اکثر نمادهای پرتراکنش امروز اما بر خلاف روزهای گذشته روندی افزایشی داشتند. نمادهای شپنا،‌ شتران، فملی،‌ ولپارس، شستا،‌ خگستر و ثامید بیشترین میزان تراکنش را داشتند که از بین آن‌ها فقط از ارزش نمادهای فملی و فگستر کاسته شد.

حال فرابورس کمی بهتر است

فرابورس نیز امروز فروریخت. شاخص کل فرابورس ۲۷ واحد کاهش داشت و به رقم ۱۷ هزار و ۴۷۶ رسید. امروز تابلوی فرابورس عدد ۱۴۳ هزار و  ۲۰۶ برای تعداد معاملات و رقم ۳۳ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال را برای ارزش معاملات نشان داد.

نمادهای فرزین، مارون،‌ آریا، شگویا و زاگرس نمادهای تاثیرگذار فرابورس بودند که دو نماد اول قرمز و سه نماد دوم سبز بودند. نمادهای فگستر،‌ فتوسا، کزغال، کرمان و وسپهر پرتراکنش‌های امروز بودند که از بین آن‌ها تنها کرمان قرمز بود.

کد خبر 433393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =