لحظه به لحظه با بازار ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

در پیش‌گشایش بورس امروز ۲۲ اردیبهشت ماه شاخص‌شازان در صف فروش قرار ندارند و نمادهای گروه نفت جزو برترین تقاضای بورس امروز هستند.

به گزارش صدای بورس در پیش‌گشایش بورس امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰  نماد معاملاتی 《کلوند》 با ۲۷ میلیون برگه سهم در صدر برترین تقاضاهای بورسی قرار دارد. همچنین نماد 《قثابت》دارای بیشترین صف فروش در بازار امروز است.

ساعت ۹:۰۷

درآخرین روز معاملاتی هفته شاهد افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز هستیم. 

فملی ،فارس ،شبندر در صدر مثبت‌سازان شاخص قرار دارند. 

شاخص کل با صعود ۶ هزار واحدی کار خود را آغاز کرده است. 

ساعت ۹:۲۶

فلزات اساسی امروز نوسان مثبت قیمت را تجربه می کنند.فملی, فولاد, فخوز, فاسمین, فایرا, کاوه, فباهنر, فنوال, میدکو و ارفع با تعادل میان خریداران و فروشندگان مثبت داد و ستد می شوند.ذوب با افزایش تقاضا همراه است.فروی, وتوکا, فزرین, کیمیا, فرآور و فسرب پر عرضه های گروه اند.

ساعت ۹:۳۰

خودرویی ها همچنان با افت قیمت همراه اند.در میان معاملات منفی این گروه خودرو و خکرمان متعادل و با گرایشی مثبت معامله می شوند.

ساعت ۱۰:۰۵

عقب نشینی نسبی در فلزات محسوس است.فملی و فولاد نیز در این دقایق با گرایشی منفی متعادل داد و ستد می شوند.

ساعت ۱۰:۳۶

قندی ها نیز یکپارچه منفی معاملاتی پر عرضه را تجربه می کنند.

ساعت ۱۱:۰۰

شاخص کل با رشد ۶هزار و ۹۱۴ واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد قرار دارد.

شاخص هموزن با کاهش ۰.۲۲ درصدی در محدوده ۴۱۸ هزار واحدی ایستاده و ارزش معاملات خرد نیز ۲ هزار میلیارد تومان و خروج پول حقیقی نیز به میزان ۲۰۴ میلیارد تومان است.

ساعت ۱۲:۳۰

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد چهار هزار و ۴۴۰واحدی (۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳هزار واحد قرار گرفت اما شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۵۸نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۳۴نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز در حدود ۴۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «برکت»، «شپنا»، «فملی»، «خودرو»، «شتران»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «کزغال»، «ذوب»، «بپیوند»، «کرمان»، «آریا»، «شگویا» و «بگیلان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و  «قند و شکر» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتجارت»، «فولاد» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شبندر»، «ذوب» و «فجر» معطوف بود.

کد خبر 432884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =