آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار (قسمت ۱۰۶) سجامی شدن سرمایه گذاران

در آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار، همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

سجامی شدن سرمایه گذاران
به گزارش صدای بورس، اطلاعات خود را در سامانه سجام به آدرس sejam.ir ثبت کنید تا از طریق مراجع ذی صلاح راستی آزمایی شود.

پس از انجام این فرآیند، فرد سجامی خواهد شد و کد بورسی در مدت زمان مشخصی برای افراد ارسال خواهد شد. قبلا در مقاله آموزشی ” نحوه دریافت کد بورسی ” نحوه ثبت نام در سجام را به تفصیل توضیح داده‌ایم. پس از ثبت نام نوبت به تکمیل احراز هویت غیرحضوری شما با استفاده از اپلیکیشن سیگنال می‌رسد که می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر به راحتی احراز هویت خود را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام دهید.

در صورتی که سرمایه گذاران قدیمی بازار سرمایه ثبت نام اولیه در این سامانه را انجام ندهند، کد معاملاتی آنها غیر فعال می‌شود و تا اتمام فرآیند ثبت نام در این سامانه اجازه هیچ گونه فعالیتی از جمله خرید و فروش اوراق بهادار به آنها داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:

سامانه سجام چیست و ثبت نام چه مزایایی دارد؟

 کسب درآمد به روش سود تقسیمی چیست؟

 آشنایی با انواع روش های کسب سود در بورس
 


مزایای استفاده از سامانه سجام چیست؟

در این بخش به تفصیل مزایا و خدمات این سامانه را شرح می دهیم:

دریافت کد بورسی (معاملاتی) و ورود با بازار بورس

همان طور که بالاتر هم گفته شد، اولین گام برای ورود به بورس و دریافت کد بورسی ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام است.

در واقع مزیت اصلی ثبت نام و احراز هویت در سجام sejam.ir همین دریافت کد معاملاتی و ورود به بازار بورس است. کد بورسی یا معاملاتی مانند کد ملی برای هر فرد یکتا است و تنها یک بار برای هر فرد حقیقی صادر می‌شود. با استفاده از خدمات احراز هویت غیرحضوری اپلیکیشن سیگنال به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید کد معاملاتی خود را دریافت کنید و اولین گام برای ورود به بازار بورس را بردارید.

منبع: سیگنال

کد خبر 431728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =