"واتی" ۱۵۰ تومان سود تقسیم کرد

گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند به ازای هر سهم ۱۵۰ تومان سود تقسیم کرد.

صدای بورس -  محبوبه قرمزچشمه؛ مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به  ۳۰ آذر ۱۳۹۹ امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد و  به ازای هر سهم ۱۵۰ تومان سود تقسیم کرد. 

عباسعلی ارجمندی، رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند سخنان خود را با ارائه گزارشی از اقتصاد جهانی در سال ۱۳۹۹ آغاز کرد و گفت: سقف تاریخی شاخص داوجونز و انس جهانی طلا و بیت کوین در سال ۱۳۹۹ شکسته شد. بهای نفت خام،‌ کامودیتی ها با نوسانات شدید و ریزش همراه بود و ریکاوری آن ها پس از گذشت چند ماه همراه با نوسانات شدید همراه بود. 

وی ارتباط با وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۹ افزود: تشدید تحریم ها، تاثیر پذیری از کرونا سالی متفاوت را در اقتصاد ایران بوجود آورد. همچنین رشد نقدینگی و تورم اقتصاد ایران متحمل شد و افزایش تحریم ها نیمه ابتدایی سال قیمت نفت کاهش و میزان صادرات ایران بسیار کاهش یافت.

رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند بیان کرد: رشد نقدینگی ۳۷ درصد، تورم ۳۶.۴ درصدی، اضافه برداشت دولت از بانک مرکزی و رشد پایه پولی و تاثیر آن بر تمامی قیمت ها از جمله مهمترین مشکلاتی بود که اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۹ پشت سر گذاشت. 

ارجمندی در ارتباط با وضعیت بورس در سال ۱۳۹۹ گفت: سال گذشته شاخص کل بورس صعود و نزول استثنایی را تجربه کرد. دولت در سال ۹۹ از  مردم برای حضور در بازار سرمایه دعوت کرد و رشد شاخص کل بورس در ۱۹ مردادماه رکورد تاریخی زد و  دوباره در یک روند نزولی قرار گرفت. در حال حاضر خروج پول های حقیقی از بازار سرمایه نشان از عدم اعتماد به بازار سرمایه است. با تمام فراز و فرودهایی که بازار سرمایه در طول سال گذشته پشت سر گذاشت، به طور میانگین سال ۹۹ بورس بازدهی ۱۵۰ درصدی داشت.

وی افزود: حذف معاملات الگوریتمی و اعمال محدودیت در قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس کالا  دو تصمیم درسال گذشته بود که نتیجه مطلوبی در بورس کالا نداشت.

رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند تصریح کرد: ارزش بازار سهام شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند  ۱۹۳ درصد، ارزش پرتفوی بورسی ۳۰۳ درصد، سود شرکت اصلی ۱۰۸ درصد افزایش یافت و به طور کلی دارایی‌های شرکت ۵۱ درصد افزایش یافته است.

براساس رأی‌گیری به‌عمل‌آمده در جلسه مجمع عمومی،  به ازای هر سهم ۱۵۰ تومان سود تقسیم کرد. 

همچنین صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۳۰ آذر  ۱۳۹۹  گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرارگرفت .

کد خبر 431485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =