۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
قیمت انواع سکه در ۱۴۰۰/۰۱/۱۴

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۰ هزار تومان، نرخ دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

نرخ انواع ارز در ۱۴۰۰/۱/۱۴

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۹۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش محسوس همراه شده است؛ سکه در روزهای گذشته در کانال ۱۱میلیون تومان در نوسان بود ولی با پایان رسمی تعطیلات نوروزی بار دیگر قیمت ها در این بازار نزولی شده و سکه نیز به کانال ۱۰ میلیونی بازگشته است. از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۶۰  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۱۲  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۵۹۳  هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۳۱

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۵۰۰  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۶۷۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۵۰۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴  میلیون و ۲۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار

 

منبع: تسنیم

کد خبر 430880

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۱۲

    قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۱۲

    در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه ۹۹/۱۱/۰۱

    قیمت انواع سکه ۹۹/۱۱/۰۱

    هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۹۱ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۱/۲۶

    قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۱/۲۶

    در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه در ۲۵ آذرماه

    قیمت انواع سکه در ۲۵ آذرماه

    هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۶

    قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۶

    در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۹۳ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۲۴

    قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۲۴

    در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۸ هزار تومان است.

  • قیمت انواع سکه ۹۹/۱۰/۳۰

    قیمت انواع سکه ۹۹/۱۰/۳۰

    هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

  •  قیمت سکه در هفدهم آذرماه

     قیمت سکه در هفدهم آذرماه

    در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

  •  قیمت انواع سکه ۶ دی ماه ۹۹

     قیمت انواع سکه ۶ دی ماه ۹۹

    هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۴۷ هزار تومان،  است.

  • قیمت انواع سکه ۹۹/۱۱/۰۶

    قیمت انواع سکه ۹۹/۱۱/۰۶

    هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۱ هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =