۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
تسویه بدهی «زکوثر»

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از تسویه بدهی خود با سهامدار عمده خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد «وکوثر» و با سرمایه ثبت شده دو هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: با توجه به مصوبه جلسه شماره ۲۶۷ هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و با رعایت صرفه و صلاح و غبطه شرکت؛ سه فقره زمین از املاک مازاد،‌ راکد و بلااستفاده تحت مالکیت این شرکت، جهت تسویه بخشی از بدهی به سازمان اقتصادی کوثر، به قیمت کارشناسی واگذار شد.

این معامله در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ و مبلغ معامله ۸۱۰,۷۲۹ میلیون ریال بوده است. ارزش بازار دارایی های مورد معامله ۸۱۰,۷۲۹ میلیون ریال و ارزش دفتری دارایی های مورد معامله ۵۲,۲۷۵ میلیون ریال بوده است.

درصد ارزش دفتری دارایی در مقایسه با کل دارایی های شرکت ۱۰.۷۸ درصد و ارزش کل معامله در مقایسه با کل درآمدهای فروش شرکت در سال قبل ۲۷.۲۲ درصد بوده است.   

ساز و کار تسویه نیز به صورت تسویه معاملات از محل مطالبات سازمان اقتصادی کوثر از شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر انجام می شود.

این شرکت در اطلاعیه دیگری از فک رهن دارایی های خود خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر اعلام کرده که سهام شرکت های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و کشت و صنعت شریف آباد به ارزش خالص دفتری ۲۶.۷۷۰ میلیون ریال با ارزش  وثیقه ۴۲۰ میلیارد ریال  در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ در راستای تامین تضامین تسهیلات دریافتی شرکت های تابعه فک رهن شده است.

کد خبر 430554

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =