مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۲۴ اسفند ۹۹

«مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس رشد دیگری برای بازار سهام رقم خورد. امروز شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۷۶۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحد رسید.

در معاملات امروز، نمادهای فارس، کگل، کچاد، خودرو، پارسان، وبملت همچنین ومعادن به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش سبد سهام عدالت بیش از ۱.۶ درصد افزایش یافت. امروز ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹۵ میلیون و ۲۳۱ هزار ریال رسید.

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: با توجه به واریز نشدن سود از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب شرکت سپرده‌گذاری، نمی‌توان گفت که این سود چه زمانی به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم روز چندان خوبی نداشت. در معاملات امروز قیمت پایانی دارا یکم به ۱۴۷,۸۱۰ ریال رسید.

صندوق پالایشی یکم از روند بازار جا ماند. قیمت پالایش در پایان معاملات امروز به ۸۴,۹۱۰ ریال کاهش یافت.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۸ هزار تومان بود.

یک تحلیلگر بازار سهام با بیان اینکه کارگزاری‌ها هر ماه مبالغ هنگفتی را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌کنند، گفت: با این وجود مشخص نیست صندوق تثبیت بازار سرمایه با این مبالغ چه کرده است.

شورای عالی کار با افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ و مبلغ کمک هزینه مسکن و بن خواربار کارگران موافقت کرد.

کارگزاری بورس بیمه ایران در بهمن‌ماه سال جاری با جهش بی‌سابقه به رتبه دهم معاملات آتی در بین کارگزاری‌های برتر دست یافت.

شرکت سیمان ایلام در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته که زیان هر سهم ۳۱۷ ریال اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.

آیین بهره‌برداری از قطعه سوم پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب خلیج فارس به مجتمع صنعتی چارملو در شهرستان اردکان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد.

موبایلت با عرضه نسخه جدید این اپلیکیشن، فیچرها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار مشتریان بانک سامان قرار داد.

شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد.

کد خبر 430210

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =