۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
«پالایش» در مدار مثبت

«پالایش» امروز با ۴.۲۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، صندوق پالایشی یکم با نماد «پالایش» امروز نیز با نوساناتی همراه بود اما در ادامه روند مثبت دیروز این سهم با رشد همراه بود. این نماد در ابتدا با قیمت ۸۴.۴۰۰ ریال آغاز به کار کرد و تا محدوده قیمتی ۸۸۰۰۰ ریال نیز پیش رفت اما در نهایت با عرضه‌هایی که صورت گرفت در نهایت با افزایش ۴.۲۴ درصدی نسبت به روز گذشته با قیمت ۸۵.۵۰۰ ریال به کار خود پایان داد.

قیمت معاملاتی این نماد نیز امروز با ۳.۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل با قیمت ۸۴.۹۷۰ معامله شد. تعداد معاملات این نماد امروز نسبت به روز قبل کاهش یافت و ۶۸ هزار معامله با حجم ۸۹ میلیون برگه سهم انجام گرفت. ارزش معاملات این نماد در روز جاری بیش از هفت هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال بود.

امروز نیز حقیقی‌ها بیشترین سهم را در این نماد به خود اختصاص دادند. به طوری که ۹۹.۴ درصد معادل ۸۸ میلیون برگه سهم را خریداری و ۹۹.۶ درصد معادل ۸۹ میلیون برگه سهم را به فروش رساندند. حقوقی‌ها نیز مثل اکثر اوقات حرکت زیادی از خود نشان ندادند و تنها ۴۷۴ هزار برگه سهم معادل ۰.۵ درصد را خریداری و ۲۷۰ هزار برگه سهم معادل ۰.۳ درصد را فروختند.

نماد پالایش طی روزهای گذشته باعث ناامیدی سهامداران شده بود، اما دو روز است که با روند مثبتی که دارد باعث خوشحالی آن ها شده است. سهامداران بر این امید هستند که این روند مثبت ادامه داشته باشد.

این نماد امروز با صف خرید و صف فروش برای روز کاری بعد بسته شد.

کد خبر 429492

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =