۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
اختلاف قیمت عجیب خودرویی!

این روزها با وجود نزدیکی به شب عید بازار خودرو در رکود به سر می‌برد.

به گزارش صدای بورس، در شرایطی که رکود به خاطر عوامل مختلف بر بازار حاکم است خودروسازان سعی می‌کنند با روش های مختلف مردم را تشویق به خرید کنند و به نوعی پیشنهادات ویژه می‌گذارند. اما گویا در ایران و به خصوص برای برخی از شرکت ها وضعیت کاملا متفاوت است.

مدیران خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات چری شرایط فروش جدیدی را اعلام کرده است. اما در این شرایط فروش نکته قابل توجهی وجود دارد.

شرکت مدیران خودرو که عرضه محصولات چری را نیز بر عهده دارد. شرایط فروش برخی از مدل ها را اعلام کرده است. نکته مهمی که درباره این فروش می‌توان به آن اشاره کرد این است که قیمت های اعلام شده برای خودروها اختلاف زیادی با قیمت نمونه های صفر موجود در بازار دارد.

تیگو ۵ در این طرح فروش با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود این در حالی است که قیمت این خودرو به طور میانگین در بازار ۶۵۵ میلیون تومان است یعنی ۹۵ میلیون تومان اختلاف! آریزو ۶ به عنوان خودروی بعدی با قیمت ۸۷۲ میلیون تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در بازار ۷۵۰ میلیون تومان است. برای گران ترین محصول چری در ایران یعنی تیگو ۷ قیمت ۹۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است حال آنکه قیمت این خودرو در بازار ۸۷۰ میلون تومان است. این نکته را نیز باید گفت آریزو ۵ در گران ترین حالت ممکن در بازار قیمت ۵۳۰ میلیون تومانی دارد اما قیمت آن در شرایط فروش اعلام شده ۶۲۵ میلیون تومان است.

مشخص نیست که علت اختلاف قیمت ۹۰ الی ۱۲۰ میلیون تومانی این خودروها با بازار چیست و چرا مدیران خودرو قصد دارد محصولات را با قیمت هایی بالاتر از نرخ های موجود در بازار، به فروش برساند. به نظر می‌رسد که در خصوص قیمت گذاری این محصولات باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

فروش-چری

منبع: گسترش نیوز

کد خبر 429413

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =