مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۱۰ اسفند ۹۹

«مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس بازار سهام همچنان نزولی است. امروز هم شاخص کل بورس ۸ هزار و ۶۰۱ واحد دیگر کاهش یافت و به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: بیش واکنشی یکی از ناهنجاری‌های قابل مشاهده در بازار سرمایه است که پیامدهای مخربی از جمله ناکارآمدی بازار را به دنبال دارد.

مدیرعامل سبدگردان داریوش گفت: بازار دیر یا زود از حوزه هیجان خارج خواهد شد؛ در ۴ ماه اول سال آینده، انتخابات و تقسیم سود شرکت‌ها را خواهیم داشت و پس از آن نتیجه انتخابات و تورم، بازار را به نقطه امسال باز می‌گرداند.

سهام عدالت همگام با بازار در مسیر نزولی قرار دارد. امروز ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷۷ میلیون و ۵۶۸ هزار ریال رسید.

هیئت رئیسه مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره با ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هر استان و بر اساس مکاتبه رئیس سازمان بورس، تشکیل خواهد شد.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم در دور نزولی گرفتار شده است. در پایان معاملات امروز قیمت دارا یکم به ۱۳۳,۳۷۰ ریال کاهش یافت.

صندوق پالایشی یکم افت دیگری را ثبت کرد. قیمت پالایش در پایان معاملات امروز به ۷۹,۱۹۰ ریال کاهش پیدا کرد.

امروز در بازار آزاد، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت یک گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۷۵ هزار تومان بود.

پیش از این در ماه‌های آخر سال شاهد افزایش تورم فصلی بوده‌ایم اما امسال به صورت توامان نرخ تورم نقطه‌ای، ماهانه و سالانه افزایش یافته است.

قیمت هر پاکت سیمان به ۴۰ هزار تومان رسیده در حالی که طبق مصوبه دولت، قیمت درب کارخانه ۱۷ هزار تومان و قیمت مصرف‌کننده نهایی ۲۲ هزار تومان است.

تفاهمنامه همکاری میان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و بورس کالای ایران به امضا رسید.

از امروز یکشنبه دهم اسفند ماه ۹۹ ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله هفت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو آغاز شد که تا سه‌شنبه ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

نرخ فروش محصولات شرکت تولیدی کاشی تکسرام از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۰ به میزان ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

درآمد ماهانه شرکت داروسازی دکتر عبیدی در بهمن ماه امسال ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به دی ماه ۹۹ افزایش ۲۱ درصد داشته است.

کد خبر 429361

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش بینی مثبت از بازارسرمایه در سه ماهه نخست سال

    پیش بینی مثبت از بازارسرمایه در سه ماهه نخست سال

    مدیر ریسک و تحلیل شرکت سبدگردان داریوش گفت: در سه الی چهار ماهه نخست سال سهام شرکت های بنیادی که DPS خوبی تقسیم کنند وضعیت بهتری دارند و پیش بینی می‌شود گروه ساختمانی وضعیت مناسبی داشته باشد زیرا معمولاً روئسای جمهوری که جدید می آیند به حوزه مسکن و زیرساخت ها توجه ویژه ای خواهند داشت.

  • مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

    مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

    «مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =