۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
«ختراک» گران کرد

شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خود را دریافت کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران با نماد «ختراک» و با سرمایه ثبت شده: ۵۶۳۰۰۰ میلیون ریال در در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: بر اساس توافق با مشتری عمده (شرکت تامین قطعات تراکتور سازی ایران) و تصویب هیات مدیره، نرخهای فروش محصولات ریخته چدنی فروش رفته این شرکت به مشتری فوق الذکر از اول دی ماه ۱۳۹۹، بطور میانگین به میزان ۴۵ (چهل و پنج) درصد افزایش پیدا می کند.
بر این اساس نرخ قبلی این محصول که ۱۴۰ هزار ریال بود با این افزایش نرخ به ۲۰۳ هزار ریال رسیده است. همچنین تاریخ دریافت مجوز ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ و تاریخ مؤثر اعمال مجوز ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ بوده است.
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۱,۹۷۷,۸۹۱ میلیون ریال و نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۴۹ درصد است.

این شرکت در افشای اطلاعات با اهمیت دیگری در کدال اعلام کرد: بر اساس توافق با شرکت موتورسازان تراکتور سازی ایران و تصویب هیات مدیره، نرخهای فروش محصولات ریخته چدنی فروش رفته این شرکت به مشتری فوق الذکر از اول مهر ماه ۱۳۹۹، بطور میانگین به میزان ۵۰ (پنجاه) درصد افزایش می یابد.     

بر این اساس نرخ قبلی این محصول که ۱۲۵.۲۴۰ ریال بوده با این افزایش نرخ به ۱۸۷.۸۶۰ ریال رسیده است. همچنین تاریخ دریافت مجوز ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ و تاریخ مؤثر اعمال مجوز ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ بوده است.
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۵۸۱,۵۲۷ میلیون ریال و نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۱۴.۴ درصد است.

کد خبر 429281

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «تایرا» محصولاتش را گران کرد

    «تایرا» محصولاتش را گران کرد

    شرکت تراکتور سازی ایران از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش انواع تراکتور (پر فروش ترین محصول، تراکتور ۳۹۹ دو دیفرانسیل) خبر داد.

  • «ختراک» افزایش قیمت داد

    «ختراک» افزایش قیمت داد

    شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =