تحقق ۱۴ هزار میلیارد ریال درآمد برای «افق»

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه امسال بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال درآمد فروش محقق ساخته است.

به گزارش صدای بورس، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه امسال بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال درآمد فروش محقق ساخته است.

دوره عملکرد یک ماهه منتهی به ۹۹.۱۱.۳۰

بر اساس این گزارش، درآمد ماه گذشته "افق" بواسطه فروش حدود ۱۱۶ میلیون و ۸۴۲ هزار عدد انواع محصول و کالا در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور بدست آمده است.

دوره یک ماهه منتهی به ۹۹.۱۱.۳۰

مقدار فروش (عدد)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

۱۱۶.۸۴۲.۰۵۲

۱۴.۷۸۷.۵۶۵

بیشترین مقدار فروش محصولات

بررسی جدول آمار فروش محصولات این مجموعه نشان می دهد که محصولات خوراکی بیشترین مقدار فروش را در این مجموعه به ثبت رسانده است.

در ماهی که گذشت، بیش از ۶۰ میلیون و ۶۰۹ هزار عدد از محصولات مورد اشاره به نرخ ۱۲۰ هزار و ۳۷۹ ریال به ازای هر عدد و به ارزش هفت هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال عرضه شده است.

نام محصول

مقدار تولید (عدد)

مقدار فروش (عدد)

نرخ فروش (ریال)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

خوراکی

۰

۶۰.۶۰۹.۵۵۳

۱۲۰.۳۷۹

۷.۲۹۶.۱۲۵

دوره عملکرد از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۹۹.۱۱.۳۰

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن ماه امسال با عرضه تعداد یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون عدد انواع کالا و محصولات بیش از ۱۳۴ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است.

از ابتدای سال مالی ۹۹ تا تاریخ ۹۹.۱۱.۳۰

مقدار فروش (عدد)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

۱.۳۰۲.۱۷۸.۸۰۳

۱۳۴.۸۱۱.۶۸۹

بیشترین مقدار فروش محصولات

در پایان این گزارش می افزاید، محصولات خوراکی عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در دوره مورد اشاره بیشترین مقدار فروش را به خود اختصاص داده است. بر این اساس، بیش از ۶۳۳ میلیون و ۶۲۴ هزار عدد محصولات خوراکی به قیمت ۹۹ هزار و ۹۹۶ ریال به ازای هر عدد و به ارزش ۶۳ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال فروخته شده است.

نام محصول

مقدار تولید (عدد)

مقدار فروش (عدد)

نرخ فروش (ریال)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

خوراکی

۰

۶۳۳.۶۲۴.۶۸۸

۹۹.۹۹۶

۶۳.۳۵۹.۸۶۶

کد خبر 429268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =