۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
«پالایش» بلای جان سهامداران

صندوق پالایشی یکم با سه درصد منفی نسبت به آخرین روز هفته گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» که این روزها به بلای جان سهامداران خرد تبدیل شده است در اولین روز هفته دوم اسفندماه با  آخرین روز معاملاتی هفته را ۳.۰۷ درصد منفی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به کار خود پایان داد. در حال حاضر سهامداران این نماد از ضرر خارج نشده‌اند و منتظر حرکتی از سمت دولت و حقوقی های این نماد هستند.

این نماد امروز با قیمت ۸۱۴۰۰ ریال کار خود را آغاز کرد و در ساعت میانی بازار تا قیمت ۸۴۲۰۰ ریال هم پیش رفت اما با عرضه‌هایی که صورت گرفت این نماد روند منفی به خود گرفت و در نهایت با مبلغ ۸۱.۹۹۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.

متاسفانه قیمت معاملاتی این نماد با ۴ درصد منفی به مبلغ ۸۱.۲۱۰ ریال رسید. امروز در این نماد حقیقی‌ها بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. به طوری که حقیقی‌ها  ۹۹.۹ درصد معادل ۶۵ میلیون برگه سهم را خریداری و ۹۹.۹ درصد معادل ۶۵ میلیون برگه سهم را فروختند.
حقوقی‌ها امروز هیچ کمکی برای مثبت شدن این نماد نکردند و تنها ۴۶ هزار برگه سهم را خریداری کردند.

تعداد معاملات امروز نماد پالایش ۴۳ هزار با حجم ۶۵ میلیون برگه سهم بود.

کد خبر 429260

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    تمام بورس الکی هستش دکمه قرمز یا سبزش دست دولته وقتی پول میخواد دکمه قرمز رو میزنه وپول برداشت میکنه پشت اون مانیتور یک نفر بلخره نشسته که دکمه رو سبز وقرمز میکنه
  • Diat IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    سلام چرا دولت به داد مردم نمیرسه در برابر هر چی مسعول نباشه در برابر پالایش که مسعوله با تخفیف به قیمت ۱۳ هزار تومن به مردم انداخت با کلی تعریف و تمجید الان با قیمت زیر ۸ تومن رسیده چرا ؟ انقد دزدی و حق الناس از مال مردم خوردن عاقبت نداره تو رو به فاطمه الزهرا قسمتان میدم کاری برا پالایشی ها بکنید به خدا هر چی بدبخت بیچاره س پالایش خریدن به دام دولت افتادن مدیونه هر کی کاری ازش برنیاد انجام نده ....سپاسگزارم.
  • رها IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    تو را به قران پول خودمون که ۶ ماه ازمون گرفتید را پس بدید ما سود نخواستیم
  • ماهان IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    رییس. جمهور محترم تو را به خدا پول خودمون را پس بدید