پیش بینی بازار فردا/ بورس بعد از انتخابات ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: امکان ریزش شاخص کل بورس بعد از انتخابات ۱۴۰۰ محتمل است.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز با ریزش بیش از ۲ هزار و ۸۳۹ واحدی در کانال یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی ایستاد، شاخص کل هم وزن نیز در روندی ریزشی با ۹۸۷ واحد ریزش به ماندن در ۴۳۵ هزار واحدی بسنده کرد.

فملی و فولاد دو نماد از گروه فلزات اساسی به عنوان رتبه داران اول و دوم تاثیر گذاران بر شاخص بودند این دو نماد با وجود تاثیر مثبت ۲ هزار و ۴۱۴ واحدی و ۸۴۰ واحدی  نتوانستند شاخص کل بورس را مثبت کنند و فارس، شستا،‌خودروف رمپنا، وبملت به عنوان ۵ نماد قرمزپوش تاثیر گذار در شاخص ، روند کلی بورس را به رنگ خود درآوردند.

پیش بینی ریزش شاخص کل بورس بعد از انتخابات ریاست جمهوری

محمد هادی بحرالعلوم، مدیر سرمایه گذاری هلدینگ هوشمند بهسازان ملت در  ارتباط با پیش بینی ریزش شاخص کل بورس بعد از انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با صدای بورس اظهار کرد: امکان ریزش شاخص کل بورس بعد از انتخابات ۱۴۰۰ محتمل است.

لیدرهای بازار تا پایان ۱۳۹۹

حمید میر معینی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: در پاسخ به این پرسش که صنایع پیشرو تا پایان ۱۳۹۹ را  کدام صنایع می دانید به صدای بورس بیان کرد: صنایع کوچک و شرکت‌های کوچک غذایی و دارویی لیدر بازار سرمایه تا پایان سال خواهند بود

بیشتر بخوانید: 
پیش بینی بازار سرمایه در سه ماه اول ۱۴۰۰/ نفت افزایشی خواهد بود؟
«اپال» فردا عرضه می‌شود/ وپارس مقام اول در حجم معاملات گروه بانکی

شنبه صف‌های فروش جمع می‌شود

باقر خادمی‌، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با ادامه روند بازار سهام به تجارت نیوز گفت: خروج از پروتکل‌های الحاقی در وهله اول باعث می‌شود دلار روندی مثبت پیدا کند و بازار سهام نیز از رشد دلار منتفع شود. اما احتمالا در جریان معاملات فردا و شنبه صف‌های فروش جمع می‌شود و تعادل نسبی به بازار برمی‌گردد.

روزهایی که برای بازار سرمایه مهم است

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام با انتفاد از دامنه نوسان گفت: دامنه نوسان باعث شده تا سهم‌ها دیر اصلاح کنند و متعادل شوند. اگر از بازار سهام فردا مانند امروز حمایت شود حتی امکان مثبت شدن شاخص کل وجود دارد. فردا و روزهای ابتدایی معاملات هفته بعد برای بازار سهام مهم است و  اگر شاخص کل از محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ریزش کند سهم‌ها قفل می‌شوند و نقدشوندگی بازار کاملا از بین می‌رود و بورس روند فرسایشی می‌گیرد.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 429066

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =