«ثامید» از نتیجه مزایده خبر داد

شرکت توسعه و عمران امید، نتایج برگزاری مزایده فروش واحدهای تجاری/اداری پروژه شهید انصاری قزوین خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت توسعه و عمران امید با نماد «ثامید» و با سرمایه ثبت شده ۳۵۳۱۷۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف در کدال از نتایج برگزاری مزایده فروش واحدهای تجاری/اداری در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ خبر داد.

شرکت توسعه و عمران امید طی انتشار آگهی مزایده تعدادی از واحد های تجاری و اداری پروژه شهید انصاری قزوین با ارزش ۷۲,۰۱۳ میلیون ریال، طی ۳ نوبت در روزنامه کثیرالانتشار و محلی از طریق مزایده در مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ (روزنامه محلی ولایت در قزوین)، مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰(روزنامه هممشهری) و در مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱(روزنامه دنیای اقتصاد)، و به چاپ رسانید. تعداد کل ردیف های عرضه شده در مزایده ۴۴ ردیف درج گردید و بازگشایی پاکات در مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ به انجام رسید.  

با توجه به بازگشایی انجام شده در مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ بر اساس نتایج به دست آمده تمام واحد های عرضه شده در ۱۹ واحد تجاری و اداری در پروژه قزوین با مبلغ ۱۱۵,۸۴۳ میلیون ریال به فروش رسید. نحوه تسویه و شرایط ثمن دریافت معاله: پروژه قزوین ج) بابت تحویل واحد ۱۰% - حصه نقدی ۳۰% - ۵۰% اقساط ۲۷ ماهه و ۱۰% انتقال سند پروژه است و در این مورد، چک تضمین شده بانکی به نسبت ۵% قیمت پایه واحدها دریافت شد.  

  

کد خبر 429018

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =