دامنه نوسان تا پایان سال دوباره تغییر می‌کند؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تصمیمی که برای  تغییر دامنه نوسان به منفی ۲ و مثبت ۶ گرفته شده، فعلا برقرار است.

به گزارش صدای بورس، محمد علی دهقان دهنوی؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه آئین رونمایی بازار تامین‌مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران (Sindex) در گفت‌وگو با  صدای بورس اظهار کرد: موضوعات مربوط به بورس در حوزه‌های مختلف پیگیری می شود و حل شدن آن به اقتصاد کشور و به پویایی بازار سرمایه کمک می‌کند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که آیا خبر یک ماهه بودن تغییر دامنه نوسان صحت دارد، بیان کرد: خیر، تصمیمی که برای  تغییر دامنه نوسان به منفی ۲ و مثبت ۶ گرفته شده، فعلا برقرار است. برای ایجاد آرامش در بازار، شرایط رصد می شود و  هر موقع نیاز باشد بنا بر آن شرایط تصمیم جدیدهمچون تصمیم قبلی با اطلاع رسانی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
صکوک فرابورس شاخص دار شد!

دهقان دهنوی در پاسخ به این پرسش که مهمترین موضوعی که توسط سازمان بورس و اوراق بهادار قبل از پایان سال ۹۹ برای اجرا پیگیری می شود، چیست؟ بیان کرد: از جمله مهمترین اهداف و محورهای اصلی کار ما در بورس توسعه بازار سرمایه است.

وی تصریح کرد: برای توسعه بازار سرمایه نیاز داریم شفافیت اطلاعات ارتقاء و نهادهای مالی توسعه پیدا کند. همچنین سیاست گذاری و مقررات گذاری در کشور در خدمت اقتصاد و توسعه بازار اقتصاد باشد.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 428453

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =