حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان شد/ بخریم یا بفروشیم؟

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: سکه بهار آزادی هفته پیش ۲۰۰ هزار تومان و امروز به ۵۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ارتباط با تحولات بازار سکه در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: قیمت سکه هفته پیش ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بو  امروز هر سکه بهار آزادی  به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید، این افزایش قیمت کاذب بوده و به دلیل حبابی است که در سکه وجود دارد. حباب سکه در هفته پیش ۲۰۰ هزار تومان و امروز به ۵۰۰ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید:
مشاور دو تیم استقلال و پرسپولیس در بورس کدام شرکت‌ها هستند؟
اما و اگرهای ورود خودرو به بورس/ بورس خانه دوم خودرو

وی با بیان اینکه متغییر هایی زیادی وجود دارد که هر آن می تواند بر روی قیمت طلا و سکه تاثیر بگذارد، بیان کرد: با توجه به آن که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم  تقاضا برای خرید سکه از طرف شرکت‌ها و موسسات برای تبریکات نوروزی بیشتر شده و این عامل باعث ایجاد حباب شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ارتباط با بازارهای جهانی بیان کرد: امروز یکشنبه، بازارهای جهانی تعطیل است و فردا با شروع کار بازار  و مشخص شدن اونس جهانی، بازار ایران نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با اینکه آیا توصیه به خرید یا فروش سکه می‌کنید، بیان کرد: موضوع مهم خرید سکه در زمان ثبات است. متقاضیان خرید طلا و سکه در دوره  هیجانی و التهابی  دادوستد نکنند و آن هم با  با واحدهایی جواز کسب دارند.

کشتی آرا بیان کرد: در حال حاضر برخی از شهروندان به شکل اینترنتی و از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی اقدام به خرید سکه و طلا می‌کنند، این مدل خرید خطرناک است توصیه می‌کنم مردم به شدت از خرید اینترنتی پرهیز کنند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 428409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =