۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
«ورازی» افزایش سرمایه می ‌دهد

بیمه رازی، از افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت خبر داد.

به گزارش صدای بورس، بیمه رازی با نماد «ورازی» و با سرمایه ثبت شده ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه ب در کدال از انجام مقدمات افزایش سرمایه ازمحل تجدید ارزیابی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ خبر داد.

با توجه به ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب ۱۵/۰۳/۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی) و بــه منظــور رونــق تولیـد و ایجـاد اشـتغال از طریـق اصـلاح سـاختار مالـی ، پیشنهاد افزایش سرمایه در هیات مدیره شرکت بیمه رازی تصویب شد و فرایند افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (زمین و ساختمان) و سرمایه گذاری های بلند مدت در دستور کار شرکت قرار گرفت. جزئیات افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از جمله رقم و درصد آن پس از اتمام ارزیابی دارایی های اشاره شده توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارشات توجیهی افزایش سرمایه متعاقبا منعکس خواهد شد. افزایش سرمایه یاد شده با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تصویب آن در مجمع عمومی فوق العاده سهامداران انجام می‌شود.

کد خبر 428270

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =