تاخیر وزیر اقتصاد در تعیین تکلیف بدهی هپکو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند پس از پیگیری نمایندگان، وزیر تعاون در نامه‌ای خطاب به وزیر اقتصاد خواستار تهاتر بدهی هپکو شده است و آقای دژپسند نیز با کلیات آن موافقت کرده، اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش صدای بورس، علی اکبر کریمی درباره تهاتر بدهی هپکو گفت: هرچند پس از پیگیری نمایندگان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تهاتر بدهی هپکو شده است و آقای دژپسند نیز با کلیات آن موافقت کرده اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر است در هفته جاری با برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی، درباره موضوع تهاتر بدهی هپکو تصمیم‌گیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نحوه تهاتر بدهی هپکو اضافه کرد: پیشنهاد شده بدهی‌های بانکی شرکت هپکو با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت در قالب بند (و) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۹ تهاتر شود.

وی تصریح کرد: بدهی هپکو حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که با پرداخت این بدهی، بسیاری از مشکلات این واحد صنعتی رفع شده و ظرفیت تولید آن افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

کد خبر 428149

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =