اعلام برندگان طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

اسامی۲۲ هزار و ۸۵۰ نفر از برندگان دوازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با انجام مراسم قرعه‌کشی مشخص شدند.

به گزارش صدای بورس، نتایج پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

برگزیدگان در این طرح، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو مطابق با بخش نامه فروش،‌ اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

افزون بر این، پیامک اطلاع‌رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد،‌ با این حال مشتریان برای اطمینان خاطر، نتایج را از طریق پایگاه اینترنتی دنبال کنند.

در این طرح ۹ محصول رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی، پژو پارس TU۵، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، سورن پلاس، سمند ال.‌ایکس و پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

برپایه این آمارها، تا پایان دی‌ماه ۲۸۰ هزار و ۱۵۳ دستگاه در گروه پژو، ۴۴ هزار و ۵۰۷ دستگاه در گروه سمند، ۱۰ هزار و ۹۱ دستگاه رانا و ۴۵ هزار و ۵۰۳ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۲۰۲ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۸۸ هزار و ۹۴ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه است.

در این آمار، تولید ۵۲ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 427921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =