۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
«حریل» قرارداد بست

شرکت ریل پرداز سیر،از انعقاد ۲ قرارداد بین المللی (فورواردری) حمل ریلی ۱۰۰ هزار تن گوگرد و گرانول بوده که طرف قراداد شرکت GREEN GROUP FZE به آدرس امارات متحده عربی، خبر داد

به گزارش صدای بورس، شرکت ریل پرداز سیر با نماد «حریل» و با سرمایه ثبت شده ۳۳۲۴۹۶۲ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف، در تاریخ  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ از انعقاد قراردادی مهم در کدال خبر داد.

این موضوع شامل انعقاد ۲ قرارداد بین المللی (فورواردری) حمل ریلی ۱۰۰ هزار تن گوگرد و گرانول  بوده که طرف قراداد شرکت GREEN GROUP FZE به آدرس امارات متحده عربی با مبلغ  ۶۲۵,۰۰۰ میلیون ریال و همچنین نحوه تسویه آن ۵۰ درصد به صورت پیش پرداخت و ۵۰ درصد پس از بارگیری مطابق صورت وضعیت روز بارگیری واگن خواهد بود.

این شرکت اقدام به انعقاد قراردادهای حمل ونقل بین المللی (فورواردری) ریلی به شماره rps-t-۹۹۲۰۰ در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ به میزان ۵۰ هزار تن گوگرد ترانزیت و قرارداد شماره rps-t-۹۹۲۰۱ در تاریخ ۴/۱۱/۱۳۹۹ به میزان ۵۰ هزار تن گرانول ترانزیت به وسیله واگن های لبه بلند ۵۵ تنی از ایستگاه سرخس ایران و ترکمنستان تا ایستگاه بندر عباس با نرخ حمل به ازای هر تن به مبلغ ۲۵ فرانک می کند. مبلغ کل قرارداد با توجه به تناژ و نرخ قرارداد مذکور حدودا ۲.۵۰۰.۰۰۰فرانک (معادل ریالی آن براساس نرخ آزاد ارز حدودا بمبلغ ۶۲۵.۰۰۰میلیون ریال) میباشد. هم چنین لازم به توضیح است مدت این قرارداد از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ است.   

کد خبر 427607

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =