۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
ارزش دلار ریزشی شد

دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم دنیا پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، احتیاط معامله گران نسبت به روزهای آینده بیش از پیش بیشتر شده به ویژه حالا که شمار مبتلایان به کرونا در جهان از رقم ۱۰۰ میلیون نفر نیز فراتر رفته است. در اروپا دولت آلمان پیش بینی خود از رشد اقتصادی امسال این کشور را به سه درصد کاهش داده که بسیار کمتر از رشد پیش بینی شده ۴.۴ درصدی قبلی است.

آلمان در روزهای اخیر شاهد افزایش بی سابقه شمار مبتلایان و قربانیان کرونا بوده و دولت در نتیجه این اتفاق و با هدف کاستن از سرعت شیوع ویروس مجبور به اعمال برخی محدودیت ها شده است. 

شاخص دلار

 شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۴۲۲ واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۲۶ دلار اعلام شد (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است).

ارزهای آسیایی

 در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۰۴.۲۱۹ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۹ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۴۹ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۳۸ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۳ دلار مبادله شد. یورو ۰.۲۶ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۳ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 427410

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =