برگزاری مجامع‌ شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت

بهروزی گفت: اواخر بهمن مجمع‌ شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت برگزار می‌شود و افراد تا آن روز می‌توانند در سجام ثبت نام کنند.

به گزارش صدای بورس، واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران با حضور در شبکه خبر اظهار کرد: آزادسازی سهام عدالت هم اکنون در دستور کار است و تا اواخر بهمن مجمع‌ شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت برگزار خواهد شد و تا یک ساعت پیش از برگزاری این مجمع، متقاضیان فرصت دارند تا در سامانه سجام ثبت نام کنند.

وی افزود: از ۴۹ میلیون نفر دارای سهام عدالت در کشور، ۳۰ میلیون نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و به عنوان سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استان‌ها محسوب می‌شوند که این افراد دو حق بسیار اساسی و مهم در این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید

پیش بینی بازار سرمایه برای چشم انداز دور و نزدیک / رد پای گاوبندی در بازار سرمایه

۳۵۰۰ واحد مسکونی در دی‌ماه معامله شد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران بیان کرد: استفاده از سود سهام‌های عدالت و شرکت در تصمیم گیری‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌ها از مزایای روش غیر مستقیم است. بنابراین این افراد هم سود سهام خود را دریافت می‌کنند و هم در مدیریت غیر مستقیم این شرکت‌ها نقش خواهند داشت.

بهروزی ادامه داد: تمام سهام داران برای دریافت سود سهام عدالت باید در سامانه سجام ثبت نام کنند، در غیر این صورت هیچ سودی به فرد سهام دار تعلق نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین از افرادی که دانش و اطلاعات کافی در زمینه بازار بورس دارند و علاقه‌مند به این حوزه هستند دعوت می‌کنیم تا در انتخابات شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استان‌ها حضور پیدا کنند و در صورت رای آوردن، به این شرکت‌ها ورود کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران ابراز کرد: لازمه این کار این است که متقاضیان باید در سامانه ثبت نام کنند، البته شرایط خاص و حساسی برای متقاضیان در نظر گرفته نمی‌شود.

به گفته بهروزی؛ متقاضیان تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا در سامانه ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 427185

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =