استخدام مسئول دفتر مدیریت

یکی از شرکت های کارگزاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسیف مسلط به نرم افزار Office ، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری ، مسلط به سیستم بایگانی و امور اداری، متعهد، پیگیر، دارای انگیزه، دارابودن قدرت تعامل بالا و  مبتنی بر احترام و رعایت تمامی نکات آداب معاشرت و دقیق در انجام امور محوله، حداقل ۱ سال مرتبط با عنوان مسئول دفتری است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Brokerage.employ302@yahoo.com

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس ارشد تحلیلگری بازار سرمایه

استخدام مدیر واحد معاملات برخ

استخدام رییس حسابداری

استخدام مسئول کنترل نظارت و پولشویی

استخدام مسئول دفتر

کد خبر 427113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =