۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
خبرهای مهم «لکما»

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در چند اطلاعیه متوالی خبرهای مهمی در مورد این شرکت منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با نماد «لکما» با انتشار چند اطلاعیه در سامانه کدال  در مورد جزئیات قراردادها و مناقصه‌های خود افشا سازی کرد. اولین مورد مربوط به قرارداد «لکما» با شرکت ارتباطات سیار است. بعد از مذاکرات برای حل اختلافات بین دو شرکت تصمیم بر آن شد که  ضمن اقاله تعداد ۲۶۸ دستگاه راک Outdoor، با افزایش مبلغ قرارداد جهت ۴۰۰ دستگاه راک به ازای هر راک از مبلغ ۶۲۲ میلیون ریال به مبلغ یک میلیارد ریال (بالغ بر ۶۱ درصد افزایش قیمت) مشروط به تحویل ۲۶۰ دستگاه راک باقیمانده تا تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ موافقت شد. 

در صورت تاخیر، موضوع افزایش قیمت ۴۰۰ دستگاه راک منتفی خواهد شد. شایان ذکر است از ۴۰۰ راک باقیمانده ۱۵۰ دستگاه راک تاکنون تحویل شده است و تحویل ۲۵۰ دستگاه راک تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۵ در تعهد این شرکت است. در صورت تحویل باقیمانده تا تاریخ فوق الذکر، مبلغ صدو پنجاه و یک میلیارد و چهل میلیون ریال به درآمد های سال جاری شرکت افزوده خواهد شد.

همچنین در صورت تحقق محتویات صورتجلسه مذکور مبلغ ۲۳۹ میلیارد ریال جرائم احتمالی مندرج در بند پنج گزارش حسابرسی صورت های مالی منتهی به ۹۹/۰۶/۳۱ لغو و از زیانهای آتی احتمالی جلوگیری خواهد شد.

در دیگر اطلاعیه خود اعلام کرد در مناقصه شرکت نقش اول کیفیت برای خرید تجهیزات سیویل پروژه تقویت و تعویض دکل کشوری برنده نشده است.

همچنین «لکما» خبر از شرکت در یک مناقصه دیگر داده است. این مناقصه مربوط به شرکت ارتباطات سیار است و موضوع آن خرید تجهیزات زیر ساخت دیتای OSS به همراه خدمات نصب و راه اندازی است. پس از بازگشایی پاکت‌های این مناقصه ، نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 427111

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =