روند پالایشی یکم تا پایان سال

صندوق پالایش یکم با وجود دارا بودن سهم هایی مانند پالایش تهران، بندرعباس، اصفهان و تبریز از آغاز پذیره نویسی تا به حال روند نزولی و منفی را گذرانده است.

به گزارش صدای بورس، صندوق پالایش یکم با وجود دارا بودن سهم هایی مانند پالایش تهران، بندرعباس، اصفهان و تبریز از آغاز پذیره نویسی تا به حال روند نزولی و منفی را گذرانده است. این وضعیت در حالی است که  اعتماد سهامداران زیان دیده را در بازار از بین برده و ضررهای سنگینی را متوجه آنها کرده است.داود رزاقی، مدیریت صندوق پالایش یکم در مصاحبه با خبرنگار صدای بورس، وضعیت این صندوق را در حال حاضر با روندی مثبت و دارای صف خرید دانست، هرچند که ارزش دارایی ها و معاملات این صندوق چندان قانع کننده نیست.

رزاقی، ضمن بیان مطالب بالا وضعیت این صندوق را بسته به روند سهم های پالایشی یکم دانست و گفت: صعود یا نزول این 4 شرکت پالایشی در روند این صندوق تاثیر گذار خواهند بود.

وی در ادامه افزود: سهم های این صندوق را نه می توان کم و زیاد کرد و نه می توان تغییری در آنها به وجود آورد.

رزاقی در پاسخ به پیش بینی آینده این صندوق در ماه های پایانی سال گفت: همان طور که گفته شد اگر سهم های پالایشی معاملات خوبی را داشته باشند و روند مثبتی را پیش بگیرند صندوق پالایشی هم متاثر از این روند مثبت خواهند بود  و اگر منفی باشند این صندوق نیز منفی خواهد بود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر قیمت سهمهای پالایش یکم در کف هستند و اگر پالایشگاه اصفهان از ۲۰۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان رسیده باشد پس از چند روز قطعا بالاتر خواهد آمد.

رزاقی همچنین در توصیه به سهامداران برای خرید یا فروش و نگه داری این صندوق گفت: توصیه ای درباره نگه داری و یا فروش این سهم به سهامداران نمی کنم و فقط سهامداران را به صبوری دعوت می کنم.

راحیل فراهانی

کد خبر 426917

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • گام‌های بلند «پالایش»

    گام‌های بلند «پالایش»

    صندوق پالایشی یکم با گام‌های بلند در حال جبران زیان‌هاست.

  • صف خرید «پالایش»

    صف خرید «پالایش»

    چند روز پیش این نماد یکی از منفورترین نمادهای بازار بود و کمتر کسی انتظار داشت به این زودی‌ها صف خرید را تجربه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نازیلا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    چرا این کارو با مردم میکنین چرا پول مردمو میخورین مردم پولشونو گذاشتن سود کنن ولی درحقیقت شما سود کردین چرا مسخره بازی در میارین والا مردم پول اضافه نداره بده به شما