این دو شرکت سهامدارانشان را فراخواندند

مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم شرکت گلوکوزان و مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم شرکت گلوکوزان با نماد «غگل» برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ که در نوبت اول مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ به حد نصاب نرسید در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴  به آدرس شهرک صنعتی البرز، خیابان حکمت ، نبش حکمت سوم ، کارخانجات گلوکوزان برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و سایر موارد خواهد بود.
توضیحات:
حسب ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع باحضورحداکثر ۱۵ نفر و باتوجه به شیوع بیماری کرونا از سهامداران محترم درخواست می شود جهت رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مشاهده همزمان از طریق پیوند Roka-co.com/glucosan اقدام نموده و مارا در برگزاری مجمع یاری نمایید و همچنین در راستای رعایت اصول بهداشتی از ارائه پذیرایی در مجمع خودداری خواهد شد. ضمناً طرح سوالات سهامداران محترم در زمان برگزاری مجمع از طریق درگاههای اعلام شده امکان پذیر می باشد و سهامداران محترم و یا نمایندگان و وکلای قانونی آنها که خواهان حضور فیزیکی )بارعایت شرایط ابلاغیه های فوق الذکر)در مجمع می باشند .لازم به ذکر است جهت مراجعه حضوری ارائه کارت شناسایی معتبر و مستندات موید نمایندگی و وکالت ، الزامی میباشد .

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران

مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با نماد «کیمیا» در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ به آدرس تهران، سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کتاب و چهار راه سرو، پلاک ۱۲۶، طبقه اول برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ز
توضیحات:
اصلاح مفاد اساسنامه مرتبط با افزایش سرمایه و تصویب اساسنامه به روز شده.
ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :  
از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها که تمایل دارند بصورت حضوری در مجمع حضور یابند درخواست می‌گردد ضمن رعایت تمام اصول بهداشتی لازم در طول برگزاری مجمع، به منظور اخذ برگ حضور، با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و یا وکالتنامه رسمی جهت وکلای سهامداران و معرفی‌نامه برای اشخاص حقوقی، در ساعات اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۹، به آدرس فوق الذکر مراجعه نمایند.

کد خبر 426858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =