مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۱ بهمن ۹۹

«مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس پس از اعلام خبر استعفای رئیس سازمان بورس، بورس تهران جان گرفت. امروز شاخص کل بورس با ۳۳ هزار و ۲۴۶ واحد رشد به سطح یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۶۴ واحد افزایش یافت.

مدیر سابق روابط عمومی سازمان بورس گفت: استعفای رئیس سازمان بورس به خاطر ناهماهنگی در بخش‌های مختلف دولت اتفاق افتاده است.

سهام عدالت با رشد بیشتر نمادها روبه‌رو شد. امروز ارزش سبد ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت به ۸۵ میلیون و ۷۸۱ هزار ریال رسید.

برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی با ارسال پیامک به سهامداران سهام عدالت آنها را تهدید کردند که اگر در سامانه سجام ثبت نام نکنند، سود سهام آنها واریز نخواهد شد.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم نزدیک به ۹ درصد رشد کرد و در پایان معاملات امروز قیمت دارایکم تا سطح ۱۱۸,۶۳۰ ریال بالا رفت.

صندوق پالایشی یکم برای دومین روز صعودی شد. در پایان معاملات امروز، قیمت پالایش به ۶۱,۵۶۰ ریال افزایش یافت.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان بود.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بخشی از ارزهای مسدود شده باز شده و اکنون در حال استفاده از آن هستیم، بخش دیگر آن به تدریج از طریق تحولاتی که در حال رخ دادن است، تامین خواهد شد.

هیئت پذیرش فرابورس ایران با پذیرش شرکت بین‌المللی ساروج بوشهر در بازار دوم موافقت کرد.

شرکت فولاد کاویان در دوره عملکرد ۹ ماهه اول سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل، افزایش درآمد عملیاتی به میزان ۶۸۲ درصد و رشد ۱۹۷۱ درصدی سود ناخالص را ثبت کرد.

شرکت البرز دارو اعلام کرد که به داروی کرونا دست پیدا کرده است.

شرکت سیمان فارس نو در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۹، افزایش ۵۶ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۷۳ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

شرکت تجهیز نیروی زنگان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، افزایش سرمایه می‌دهد.

شرکت داروسازی زهراوی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۹، با اختصاص ۱۰۵ ریال به هر سهم، زیان دوره مشابه سال گذشته را جبران کرد.

شرکت سیمان خوزستان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۹، افزایش ۲۶۲ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۱۸۶ درصدی در سود عملیاتی را محقق کرد.

کد خبر 426798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =