انبوه پیامک‌ مردم در اعتراض به ریزش بورس/ اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر اقتصاد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ریزش چند روز اخیر بورس موجب شده انبوهی از پیامک‌های مردمی ارسال شود.

به گزارش صدای بورس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر اقتصاد باید ظرف یک هفته آینده نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بورس اقدام کند.

وی گفت: در روزهای اخیر بیش از ۵۰۰ پیامک از مردم به من رسیده که همگی از ریزش روزهای اخیر در ارزش سهام بورس گله‌مند و خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند.

وی افزود: وضعیت حاکم بر بورس یا معلول سوءمدیریت است و یا این که خط نفوذی در بورس شکل گرفته و به دنبال ایجاد نارضایتی میان مردم است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد باید ظرف یک هفته آینده نسبت به شفاف سازی و تعیین تکلیف بازار بورس اقدام کند.

وی افزود: چنانچه وزیر اقتصاد ظرف یک هفته آینده نسبت به شفاف سازی و تعیین تکلیف بورس اقدام نکند، از ابزارهای نظارتی همچون شکایت در قالب ماده ۲۳۴ و تحقیق و تفحص موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز شرایط بورس باعث ناراحتی و نگرانی‌های زیادی بین مردم شده و حتی اختلافات خانوادگی را نیز سبب شده است.

منبع: فارس

کد خبر 426581

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جبران ضرر سهامداران یا واریز پول به جیب حقوقی ها؟

    جبران ضرر سهامداران یا واریز پول به جیب حقوقی ها؟

    از مرداد ماه و بعد از ریزش بورس چند بار شاهد تجمع و اعتراض مردم بودیم و هر بار دولت و سازمان بورس با وعده ها و راهکارهای کوتاه مدت برای مدتی این اعتراضات را کاهش دادند. اما چطور می توان این اعتراضات را برای همیشه با کمترین هزینه پایان داد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =