سود ۷.۲۱۱ میلیارد تومانی آریا

شرکت پلیمر آریا ساسول ،در گزارش ۹ ماهه ۷۸۷ تومان سود به ازای هر سهم با لحاظ سرمایه جدید و پس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی، شناسایی کرده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت پلیمر آریا ساسول سود گزارش شده پاییز ۳۴۸ تومان به ازای هر سهم محقق شده است در حالی که این ارقام برای بهار و تابستان ۱۴۸ و ۲۹۱ تومان محقق شده بود این نشان از تداوم رشد سود آوری شرکت دارد.

بنا بر این گزارش شرکت در سال ۹۸ مجموعا ۸.۹۵۹ میلیارد تومان فروش داشته، فروش ۹ ماهه سال جاری شرکت ۱۱.۵۱۸ میلیارد تومان گزارش شده، این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی داشته است. در فصل پاییز شرکت فروش عالی ۵.۴۴۵ میلیارد تومانی را گزارش کرده، در حالی که فروش آن در  بهار و تابستان به ترتیب ۲.۳۸۸ و ۳.۶۸۵ میلیارد تومان بوده است.

با در نظر گرفتن سرمایه فعلی شرکت، سود هر سهم سال ۹۸ ، ۴۶۰ تومان بوده است. سود خالص ۹ ماهه امسال مبلغ ۷.۲۱۱ میلیارد تومان گزارش شده که رشد ۱۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه ۹۸، و سود خالص فصل پاییز رشد ۱۹ درصدی نسبت به فصل قبلی ۹۹ دارد.

بر اساس گزارش شرکت پلیمر آریا ساسول که در کدال منتشر شده حاشیه سود ناخالص فصل اول تا سوم امسال به ترتیب ۴۳، ۵۴ و ۵۹ درصد و حاشیه سود ناخالص سال ۹۸، ۴۶ درصد بوده است.

بررسی ها نشان می دهد افزایش ۱۳۳ هزار تنی میزان تولید شرکت در ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش قابل توجه قیمتهای جهانی محصولات در کنار ارز آوری ناشی از صادرات حدود ۷۵ درصدی محصولات، سبب استمرار این نمایش خیره ‌کننده آریا در ۹ ماهه اول سال جاری شده‌است.

منبع: روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول

کد خبر 426572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =