مزایده زیر مجموعه‌های «وگردش»

بانک گردشگری زیر مجموعه‌های خود را برای فروش به مزایده گذاشت.

به گزارش صدای بورس، بانک گردشگری با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد قصد فروش زیر مجموعه‌های خود در مزایده دارد. این بانک در نظر دارد سهام خود در شرکت‌های  نگین افق نیایش ۱۰۰%-سرمایه گذاری و انبوه سازی پارس میکا کیش ۷۰%-مجتمع صنعت فولاد بناب۶۶%-نساجی کاشمر ۵۸%-باشگاه گردشگری ایرانیان ۴۹%-پرستیژلند ایران۳۱%-کارگزاری آگاه ۲۰%-تلاشگران اندیشه کاراد۲۰%-تجارت بین الملل هم وطا آریا۱۵% را با رعایت تمامی تشریفات و ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران را بفروشد.

متقاضیان می‌توانند درخواست‌ها و پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۹ به دبیرخانه مرکزی بانک گردشگری به آدرس تهران، میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان سئول، نبش خیابان ماهتاب پلاک ۴۵ ساختمان مرکزی بانک گردشگری به کد پستی ۱۹۹۴۹۱۴۳۳۱ ارسال نمایند.

درخواست متقاضیان می‌بایست شامل موارد زیر باشد و برای اشخاص حقوقی، امضای درخواست توسط یکی از صاحبان امضای مجاز ضروری است.

  •  معرفی کامل درخواست‌کننده و تشریح حوزه ی فعالیت. • میزان سهام (درصد) مورد درخواست.
  •  نحوه¬ی تسویه ثمن معامله (نقدی ، اقساط، انتقال سایر دارایی¬ها و ...) به همراه قید نوع و مشخصات دارایی قابل انتقال
  •  لیست سهامداران عمده
  •  آخرین روزنامه¬ی رسمی، اعضای هیأت مدیره و صاحبان امضای مجاز
  •  آخرین اساسنامه شرکت • صورت¬های مالی حسابرسی شده دوساله اخیر

توضیحات مهم:

  1.  اطلاعات مالی و عملکردی شرکت‌ها، با درخواست کتبی متقاضی و معرفی کامل حوزه فعالیت و ارائه اطلاعات مالی، از طریق مدیریت امور سرمایه¬گذاری و شرکت¬های بانک ارائه می¬گردد.
  2.  متقاضیان می‌بایست با اطلاع کامل از وضعیت مالی و عملکردی (بر اساس اطلاعات موجود شرکت‌ها) نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.
  3.  مبنای قیمت پایه‌ی مزایده و انجام معامله به صورت نقدی بر اساس ارزش‌گذاری توسط کارشناسان رسمی مرضی‌الطرفین خواهد بود و در شرایط خرید اقساطی، ثمن معامله متناسب با شرایط خریدار و با نرخ تسهیلات مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در قالب عقد مربوطه تعدیل می‌گردد.
  4.  در صورتی که سایر دارایی¬ها به غیر از وجه نقد رایج کشور (ریال) به عنوان بخشی از ثمن معامله، مورد نظر خریدار باشد، دارایی‌های پیشنهادی می‌بایست مطابق شرایط مندرج در بند قبل مورد ارزیابی و قیمت¬گذاری قرار گیرند.
  5.  بانک در پذیرش یا عدم پذیرش هریک یا تمامی درخواست‌ها و پیشنهادات مختار است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ اسناد و مدارک، مدیریت امور سرمایه‌گذاری و شرکت‌های این بانک به آدرس فوق و شماره تماس ۵ الی ۲۳۹۵۳۱۶۲ - ۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی می‌باشد.

کد خبر 426564

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تصمیمات «وگردش» در مجمع

    تصمیمات «وگردش» در مجمع

    مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بانک گردشگری با حضور ۶۱درصد از سهامداران در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری برگزار شد.

  • «وگردش» تجدیدی شد

    «وگردش» تجدیدی شد

    پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بانک گردشگری داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =